Přináším vám rozdíly mezi osobními misemi na Chimeru v současné verzi 1.3 a včerejší iterací verze 1.4 na test serveru. Nezaručuji správnost ani kompletnost, ale opravdu sem se snažil nic nevynechat a nepřehlédnout.

Unie

2/1.3 primární – Zničte 1 ks nepřátelských vozidel během prvních 1,5 minuty bitvy
2/1.4 primární – Zničte dvě nepřátelská vozidla během prvních čtyř minut bitvy, nastřílejte 2000 dmg do nepřátelských vozidel
3 – v primární podmínce zmizela nutnost vyhrát bitvu
5 – v primární podmínce snížen počet poškození nepřátelských vozidel střelbou z 15 na 12
6 – v primární podmínce prodloužen čas na zničení 3 ks nepřátelských vozidel ze tří na čtyři minuty
8 – v primární podmínce snížen počet poškozených/zničených modulů či vyřazených členů posádky ze sedmi na pět.
10 – v sekundární podmínce sníženo potřebné nastřílené poškození z 3000 na 2000
11 – v primární podmínce snížen počet spotnutých nepřátel aniž by se hráč sám spotnul ze šesti na čtyři
12 – v primární podmínce snížen čas ochromení z 200 na 180 vteřin ( ale pořád je to ochromení a tedy nutnost hrát artyny v primární podmínce )
13 – v primární podmínce „zničte 6 vozidel“ bylo upraveno „tří různých typů“ na „dvou různých typů“
14 – v primární podmínce snížen počet zničených nepřátel aniž by bylo vlastní vozidlo zasaženo ze tří na dva
15 – v primární podmínce snížen součet uděleného, obdrženého a blokovaného poškození z 12.000 na 10.000, v sekundární podmínce sníženo množství uděleného poškození z 25% na 20% poškození uděleného týmem

Blok

1 – v primární podmínce sníženo poškození udělené nepřátelským vozidlům z 6000 na 5000
4 – v primární podmínce snížen počet vozidel která hráč umožní zničit spojencům pomocí svého spotingu ze čtyř na tři
5 – změněna mise na ničení dělostřelectva na „Zničte nepřátelské vozidlo nárazem, způsobte nepřátelskému vozidlu nárazem větší poškození než sami obdržíte, přežijte náraz“, sekundární podmínky vyhrát a přežít bitvu.
6 – v primární podmínce snížen počet hráčem spotnutých vozidel ze čtyř na dvě, 10 poškození nepřátel střelbou zůstává beze změny
9 – v primární podmínce „naspotuj 3000 asistence, nastřílej 2000 poškození“ změněno na „Zablokujte pancířem dvounásobek bodů výdrže vašeho vozidla, udělte 2.500 poškození střelbou nepřátelským vozidlům“
10 – v sekundární podmínce snížen počet zničených nepřátelských vozidel ze čtyř na tři
13 – v primární podmínce „zničte 6 vozidel“ bylo upraveno „tří různých typů“ na „dvou různých typů“
14 – v primární podmínce „Udělte 3000 poškození nepřátelským těžkým tankům“ bylo přidáno „a/nebo středním tankům“, v sekundární podmínce snížen počet zničených nepřátel ze čtyř na tři
15 – v primární podmínce „Nastřílejte 3000 poškození do nepřátelských stíhačů tanků“ bylo přidáno „a/nebo těžkých tanků“ a poškození zvýšeno na 3500, v sekundární podmínce byl snížen počet zasažených nepřátelských vozidel ze sedmi na šest, sekundární podmínka vyhrát zůstává.

Aliance

1 – v primární podmínce sníženo poškození udělené hráčem z 30% na 25% celkového poškození uděleného týmem
4 – v primární podmínce sníženo množství uděleného poškození bez toho že by hráč byl spotnut z 3000 na 2000
9 – v primární podmínce snížena asistence spotováním z 5000 na 4000
10 – v primární podmínce snížen počet nepřátel poškozených díky hráčově asistenci z pěti na čtyři
12 – do primární podmínky „znič 3 těžké tanky“ bylo přidáno „a/nebo střední tanky“
13 – v primární podmínce snížen počet nepřátel zničených na vzdálenost méně než 100m ze tří na dva
15 – v primární podmínce nastřílené poškození sníženo z 8000 na 6500

Koalice

5 – primární podmínka zničení nepřítele nárazem změněna na „Znič 1 kus nepřátelského dělostřelectva, umožni spojencům udělit 1500 poškození svým spotingem nebo ničením pásů“
6 – v primární podmínce snížen počet poškození udělených vozidlům stejného nebo vyššího tieru z 10 na 7
9 – v primární podmínce minimální vzdálenost střelby pro udělení 2000 poškození zvýšena z 250m na 300m, v sekundární podmínce snížen počet zničených nepřátel ze tří na dva
11 – v primární podmínce „zastavte pancířem dvounásobek svých bodů výdrže“ změněno na „|Umožněte svým spojencům udělit 2500 bodů poškození pomocí spotingu“, v druhé primární podmínce snížen počet poškození způsobeného nepřátelům střelbou z 3000 na 2000
12 – v primární podmínce snížen počet poškození nepřátelských vozidel z 15 na 12
13 – v primární podmínce zůstává nutnost úspěšně obsadit nepřátelskou nebo neutrální základnu, ale počet nastříleného poškození se snížil z 3000 na 2000
14 – v primární podmínce byl počet zničených nepřátelských vozidel snížen ze sedmi na šest
15 – v primární podmínce snížen součet poškození střelbou a poškození asistencí z 10.000 na 8.000, v sekundární podmínce snížen počet nepřátel které váš tým zničil díky vaší asistenci ze čtyřech na tři

22
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Tiger II.
Čtenář
Tiger II.

Urcite to potesi ulahcit hracom zivot.Este nemam ani na t55 asi polovicu,ale nehrotim to.zatial hram iba na excalibur, to splnam ako pride pri expeni.

Dufam, ze sa poriadne pohraju s optimalizaciou grafiky kazdym patchom win 10 mi nejak na notebooku klesaju fps.:(
Ano mam vsetky ovladace aktualne.Ale zlaty win7,ta 10 pekne vyzera ale to je asi vsetko co mi priniesla.:)

Garrth
Admin

to neni ani tak problem wot jako win 10 … bohuzel microsoftu posledni dobou hrabe

Mour3k
Čtenář
Mour3k

WG k smíchu, nová “kampaň” na odměnové tanky je tu půl roku a už se zmenšují nároky. Je vidět, že vsechny čísla s**ou jak se jim chce. Mohli už porovnávat z předchozích osobní misí. Ale to by museli vyndat hlavu z ……
By mě zajímalo jak dlouho nad něčím přemýšlí, než to vypustí do světa. Třeba jako kolové vozídla, když jsem viděl VIII tier vypadalo to zabavně, ale X – gratuluji to pošle komplet bitvy do háje. Ale to jim třeba dojde za půl roku, jenže to už budou mít lidi vyzkoumáno tak je přece ve hře nechají.

Vortho
Čtenář
Vortho

Kdybys vyndal hlavu z…, tak ti dojde, že ty dvě kampaně jsou v designu rozdílný tím pádem poznatky z jedný nelze úplně aplikovat i na tu druhou. 🙂

Mour3k
Čtenář
Mour3k

Mozna na Excalibra a 279, ale mise na Chimeru jsou podobné jak na 260. Krom teda toho, ze driv to bylo na tridy tanku a ted na narody. Takze nerikam ze mali kopirovat podminky, ale asi mohli ty svoje poznatky vzit v potaz.

Vortho
Čtenář
Vortho

Kdyby mohli, tak by to udělali. Jakákoliv práce navíc znamená zdroje navíc. Znamená to čas, lidi, finance… který by mohly jít do lepších věcí. 🙂

Filip
Čtenář
Filip

Je to smutne ze to zase snizujou, nejake rajcatko muselo hodne moc plakat, mise na chimeru nebyli lehke ale ani nemozne… osobne ji vlastnim uz docela dlouho a budu zase nasrany ze me usili bylo uplne k hovnu a bude to mit kazdy druhy retard jako obj 260.

bcstano
Čtenář
bcstano

Cele osobne misie su smutne bez ohladu na to ci su tazke alebo lahke. Ja osobne sa na ich plnenie vacsinou vobec nesustredim ale ti co sa o to snazia, este viac tak rozbijaju akykolvek naznak teamovej suhry ktora uz aj tak je minimalna. Jednoducho pre ich splnenie nutia hraca hrat uplne inak nez si vyzaduje aktulana situacia na mape. Sam viem bitku nie raz posrat aj vlastnym pricinenim ale ak ma na to navyse WG este umyselne nabada tak to je urcite nieco co tejto hre “pomoze”. Podla mna osobne misie by malo byt nieco co v podstate moze splnit kazdy len za rozne dlhy cas podla toho aky zdatny je hrac. Ti lepsi by to urobili mozno za par mesiacov a ti horsi mozno az za par rokov ale nikto by nebol frustrovany z narocnosti ci nemoznosti plnenia urcitych prehnanych ci nezmyselnych podmienok. Je to hra a etda by mala prioritne ludi bavit a nie frustrovat. Ale z ekonomickeho hladiska ma frustrovana komunita asi nejaky skryty potencial pre WG takze mozno to vlastne robia umyselne.

JoAn
Čtenář
JoAn

Na 100% s tebou souhlásím. Přiznám se, že i já jsem k tomu přistupoval stejně. Moje nervy, co mě to stálo abych splnil potřebné mise na T55A. Nakonec se to povedlo, ale kolik bitev jsem spoluhráčům úmyslně posral, jen proto, že priorita byla mise. O Obj. 260 už neusiluju vůbec (mám splněno kolem 75% všeho). Jen to kazí hru. Stejně tak mise na Chimeru. Ani je nemám zapnuté !!! aby mě to nenutilo k něčemu, co vlastně nechci. Zcela jiné kafe jsou mise na Excalibur ( je v garáži). V klidu, v pohodě, bez nervů. Může si to vyjezdit opravdu každý, jen někdo dříve, někdo později.

Glock17
Čtenář
Glock17

Abych se dostal k O 260, tak jsem musel na konci udělat artynářskou 15. misi asi tak na padesátý pokus. Princip byl jednoduchý – být ta největší svině v týmu – honit dmg namísto pomoci ostatním, kašlat na vítězství, sobecky vyžírat, zabíjet vlastní spoluhráče atp… Díky tomu jsem měl v garáži na liště spoustu PM, které byly často velmi sprosté. Sám jsem si pomohl k odměnovému tanku, ostatním jsem kazil hraní. Zpětně jsem z toho měl míšené pocity a raději jsem wot pár měsíců nehrál.

Potom jsem na to přišel – osobní mise (OM)nejsou určeny pro casual hráče, ale pro nolifery. Teď už se za OM nehoním a taky žiju (a ze hry se těším víc než při honění misí).

richardoRici
Čtenář
richardoRici

Zabíjet vlastní je fakt ubohost. Škoda že tě místo PM všichni nereportovali a nedostal jsi ban. Je mi tě líto :(.

Glock17
Čtenář
Glock17

Mise Art-15 na Objekta 260 znamená dosáhnout největšího DMG z obou týmů, tj. choval jsem se tak, abych nastřílel co nejvíc. Tj. v soubojích vedených na blízko jsem nedbal na možnost, že splashem zasáhnu i vlastního spoluhráče. Párkrát mi to vyneslo i teamkill, protože ty velkorážové houfnice nejsou nijak extra přesné (misi jsem dělal s GWE 100) a spoluhráč už měl než pár posledních HP.

To je ta odvrácená stránka osobních misí, o které se moc nemluví.

Vortho
Čtenář
Vortho

Prostě jsi hrál jak totální dobytek a teď si to zpětně ospravedlňuješ… nic jinýho. 🙂

bykop
Čtenář
bykop

Tak nevím, ale nepřišlo mi to jako nutnost kvůli splnění mise hrát nějak na prasáka. Ale je pravda, že občas jsem místo takticky důležitých cílů střílel někam, kde by to naši zvládli i bez mé pomoci a nepodporoval stranu, kde naši prohrávali. Ale to je stejně sporné, jestli by ty bitvy skončily jinak.
Stejně si myslím, že zrovna 15 mise je hlavně o štěstí (na dobrou mapu, týmy musí být vyrovnané, RNG musí podržet atd.).

Glock17theSTATPADDER
Čtenář
Glock17theSTATPADDER

Presne tak, ubozak a frustrat co vicemene skoro za 40k se porad nenaucil hrat videohru, ale statpadding low tieru a hrani jak smejd smejdovska mu jde moc dobre, ty jdes do ignoru uz jen z principu, s poznamkou popravit, ty si nic jinyho nezaslouzis.

Mara
Čtenář
Mara

Chtěl jsem HTC, T55A a excalibur. Mam to v garazi. Vic nemusim. Stejne to nestiham vsechno jezdit a k tomu expit.
Pri plneni OM jsem byl akorat nasranej a mnohdy jsem kazil hru i ostatnim(obsazeni zakladny, hranim artyn).
Na artyny v garazi pada prach a ja si jezdim co zrovna chci a bavim se. Zadny stres jestli stihnu do trech minut neco zabit a pod.

Hollohlaway
Čtenář
Hollohlaway

Je pravda, že když sem před rokem udělal konečne po letech T55 tak jsem takovej pocit zadostiučinění nezažil u WoT dlouho. To jsem měl fakt radost. Ovšem těch lidí co jí mezitím získalo to trochu zlehčuje, viděl jsem maníky s WN cca 900 a měli jí, to jsem se trochu divil 🙂

watts1
Čtenář
watts1

Tak ono spousta misí v té první “kampani” nebylo na skillu vůbec závislé a jak se postupně zlehčovali podmínky, tak na t55a dosáhl opravdu skoro každý – samozřejmě pokud u toho strávil hodně času:) – sám jsem díky zmírnění podmínek prakticky bez hnutí prstem získal hned v den té nové aktualizace obj. 260.. jinak bych taky ještě musel vyjíždět 15té mise s vyznamenáním 🙂 .. btw: maníci s overall WN 900 můžou bejt ve výsledku lepší hráči než “maník” s 2000 reroll účtem 😉 .. nebo půjčují účet dětem atd – po dlouhé době jsem přes vánoce nainstaloval XWM a nestačím se divit .. – ty čísla jsou často opravdu hodně zavádějící..:) nejčastěji potkám modré/fialové hráče.. – automaticky mi hlava řekne ať si na ně dávám větší pozor..a po hře se podívám a zjistím, že s devítkami a desítkami dosahují sotva průměru.. ale mají 5k bitev s t67 a kv1s :))

bykop
Čtenář
bykop

A co z toho plyne za poučení? Že zobrazování statistik v bitvě by mělo být zakázáno, v garáži ať se potom každý “kochá” svými číslíčky třeba do bezvědomí.
WN8 Vám nikdy neřekne kdo zrovna sedí za klávesnicí, jak se ke svým číslům dostal, případně jestli zrovna nemá “blbý den”. Jediné k čemu je to dobré, je po ukončení seance se podívat, jestli jsem zahrál alespoň svůj standard. A i to se musí brát s rezervou, jelikož je veliký rozdíl když se zrovna snažím expit např. osmičkové čínské TD ve stocku, nebo si vydělávám kredity např. s prémiovou KV-2. 😛

Le3ky
Čtenář
Le3ky

Presne tak aj tak o vsetkom rozhoduje wg s tym ake ti pri hre prideli rng. Mozes byt super fialove unicum ale ked ti padne -25%rng tak s tym nic nenarobis a jedina moznost je ist pozerat telku.

Calibos68
Čtenář
Calibos68

no vydíš já jsem jeden z nich nikdy jsem wn8 neřešil mám ho 890 a T 55 A mám už skoro rok a na objekt 260 mám splněno zhruba 75% misí a na Excalibur to samé .na wn8 vůbec nezáleží -já osobní mise hraju jednoduše mám je zapnuté ale nesoustředím se 100 % na jejich plnění prostě hraju jak to jde a když splním tak splním ,pak zapnu další a pokračuju -když nesplním tak se s toho nezblázním –někdy splním klidně 2-3 mise za pár bitev -jindy 14 dní ani jednu prostě to neřeším -když je časem splním tak další tanky budou když ne tak co svět se nezboří -prostě pohodovej přístup -žádnej stres .

Ambri
Čtenář
Ambri

Vypadá to celkem v pohodě už mám splněné 2/3 u koalice aliance a unie. blok mi ale dělá určité problémy tam mám 1/3 ale teď to vidím tak, že Chiméra bude po změnách do měsíce v garáži.