Pokud se věnujete těm testům, kam mají běžní hráči z EU regionu přístup, měli jste možnost si hru na této mapě už vyzkoušet. Nyní vyšla zpráva potvrzující, že v osmé sezoně Frontové Linie si na ní zahrajeme všichni a naostro.

Střídání map by mělo být náhodné a prozatím nejsou žádné zprávy o tom, jestli jedna z nich půjde blokovat stejně, jako jde zablokovat mapu (mapy) pro klasické bitvy 15 vs 15. Osobně předpokládám, že zablokovat nepůjde, stejně jako nejdou zablokovat mapy pro velké bitvy 30 vs. 30 a mapy v herních režimech Střetnutí a útok/obrana.

A teď už k mapě Kraftwerk samotné, a jelikož tu o ní už bylo něco napsáno, tak spíše stručně. Jedná se o mapu zimní s tematikou předměstí (což byl i její původní název, Suburbia) s velkou částí otevřených prostranství, množstvím terénních nerovností a přirozených úkrytů a s částmi zastavěnými jednak průmyslovými stavbami včetně elektrárny s chladícími věžemi a jednak částí městské zástavby. Recyklovány byly i části hradů a církevních staveb.

Koncepce staré i nové mapy je tedy relativně dost podobná a je otázkou, jestli se herní styl nové mapy bude od staré dostatečně odlišovat. Každopádně při testech jsem nikde nezaznamenal žádné výrazné snižování FPS nebo technické problémy, což byla věc, na kterou stará mapa v prvních kolech FL trpěla obzvlášť v městských částech. Co se grafiky týká, mapa je v HD standardu jak je od aktualizace 1.0 obvyklé.

Novinkou, kterou prozatím známe pouze z návrhů map na supertestu, jsou tunely, z nichž jeden vede rovnou k zadní části jedné z dělových věží. Artysafe místa se tedy stávají realitou. Horší už to je samozřejmě s “kolečkovým problémem”, který Frontovou Linii trápí, protože na velkých otevřených mapách kolová vozidla dokážou plně využít svůj potenciál, a to až nad úroveň pro některé hráče snesitelnou, diplomaticky řečeno….

Tím však potenciální problémy nekončí. Až praxe nám ukáže, jak se bude chovat v tunelech herní kamera, protože s uzavřenými prostory mívá často problém. Další věc, na kterou upozornil autor článku, z něhož čerpáme, je převažující bílá barva. Podobný problém údajně měla nová mapa pro hru PUBG a vyústilo to až k reworku mapy a odstranění sněhu z její velké části, a to na základě stížností hráčů. Ostré světlé odstíny zimní mapy byly údajně pro jejich oči velmi únavné a časem nepříjemné na hraní a nejsem si zcela jistý, jestli by si s tímto problémem poradily filtry v grafickém nastavení hry.

 

 

Závěrem : průletové video – tour po této mapě včetně “zlatého pokladu” v tunelech:


Podklady pro článek zpracoval Vija

3
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Lojzo
Čtenář
Lojzo

Grafika je fajn mapa bude krásna ale v zásade neprinesie nič nové.pretoze pokiaľ budu FL môcť hrať kolieskové autíčka s legálnym aimbotom tak sa ten režim nedá hrať ani pre zábavu.A to nehovorím o tom že nepriateľ môže chodiť po už obsadenej oblasti čo je trosku bezmysel aby si kolieskové autíčko tadiaľ behalo.Ak zmenia tieto veci ľudia dokážu hrať aj tu jednu mapu ale pokiaľ tieto veci nezmenia môže byť map aj 10 a lákavé to nebude.

Merlin40
Čtenář
Merlin40

JJ. Kvůli kolečkům jsem FL přestal úplně hrát. Proti tomu čemusi, co mě za plné jízdy (já i on) opakovaně trefuje na čistokrevných 400 – 450 metrů se hrát nedá. Včera jsem tomu premiáku na 8T dal s prasetem plnou do bůčku,na cca 30 metrů, HE, a co myslíte že se tomu zmetkovi stalo? Nic, jenom mu šmatlaly všechny čtyři kolečka po jedné straně, ale nepřišel ani o jediný HP a vklidu odjel. Na to můžou být WG opravdu hrdí. To tedy vymysleli zhůvěřilost.

Glock17
Čtenář
Glock17

Mám jen 2 připomínky:

1/ V tunelu si přepněte na sniper mód a nemusíte “koukat laufem do stropu”.
2/ Od čeho máte nastavení jasu v monitoru? Snad každý monitor se dokáže přepnout do “nočního osvětlení”, kdy je potlačena modrá barva + barvy jsou teplejší (tj. ta bílá nebude tak řvát)