Tato výzva je skutečně speciální a umožní vám zažít zkrocení rychlého a agilního průzkumníka. Víme, že to nebude snadné, ale na konci akce budete mít mimořádné vozidlo, kterým se můžete pyšnit… a vyvolávat závist ostatních velitelů!

Těm, kteří se zapojili do loňské zimní a britské výzvy, bude koncept povědomý. Tentokrát se však bude asi polovina misí na odhodlání blížit svou složitostí misím na mistrovství. Snažili jsme se dosáhnout „rovnováhy“, aby byly náročné, ale přesto splnitelné. Podívejte se sami!

Ke splnění bude 10 fází:

PANHARD EBR 75 (FL 10)

POZNÁMKA: Tento legendární kolový tank má historický základ a sériově se vyráběl až do 70. let 20. století. Jeho maximální rychlost činí 80 km/h, a to jak vpřed, tak i vzad – přesně to, co potřebujete pro aktivní odhalování a průzkum. Naučte se využívat vysokou rychlost a rozhodně na bojišti uspějete.

Průměrné poškození: 175/175/260 HP
Průměrná průbojnost :180/220/75 mm
Výdrž: 950 HP
Maximální rychlost v cestovním/rychlém režimu: 60/80 km/h
Maskování pohybujícího se/nehybného vozidla: 19,67/4,6%
Posádka: Velitel (Nabíječ) / Střelec / Řidič / Radista

DĚLO
Rozptyl na 100 m: 0,38 m
Čas zaměření: 1,2 s
Čas nabíjení děla: 9,5 s
Doba nabíjení mezi výstřely: 1,5 s
Granátů v zásobníku: 2 kusů
Úhly sklopení / náměru děla: -8/+12°

VĚŽ
Rychlost nastavení odměru: 66 stupňů/s
Dosah rádia: 750 m
Pancíř věže: 40/20/20 mm
Dohled: 310 m

KORBA
Pancíř korby: 40/16/40 mm
Munice: 56 kusů

POHYBLIVOST
Výkon motoru: 525 hp
Měrný výkon: 35 hp/t
Maximální úhel natočení kol: 33°
Maximální rychlost v cestovním/rychlém režimu: 60/80 km/h
Přepnutí do rychlého/cestovního režimu: 0,1 s

Panhard EBR 75 nevyniká jen svou rychlostí. Díky 75mm dělu s automatickým nabíjením, které má dvouranný zásobník a uděluje průměrně 175 poškození na výstřel, vykazuje vysokou bojovou efektivitu. Dělo je namontované v oscilační věži. Tato kombinace vám umožní rychle dojet na palebnou linii, vypálit 2 výstřely a okamžitě svou pozici opustit. Navíc vám vysoká průbojnost pancíře pomocí HE granátů umožní způsobit více poškození lehce obrněným protivníkům.

A nezapomínejte na jedinečné mechaniky, vyhrazené speciálně pro tato vozidla – funkce uzamčení na cíl a dva režimy jízdy. Pomohou vám přežít i v nejlítějším boji a úspěšně se utkat s ostatními třídami vozidel.

Jak to funguje

Stejně jako „Britská výzva“, i hon na Panhard EBR 75 bude trvat 14 dní, od 21. února, 09:00, do 7. března, 09:00, a spočívá v dokončení 10 navazujících fází. K získání hlavní ceny vedou dvě cesty – vyberte si tu, která vám vyhovuje více!

Mise na odhodlání. Nejlepší možnost pro hráče se silnou vůlí. Podmínky úkolů budou různé, ale dají se splnit pomocí vozidel úrovní VI–X.
Mise na mistrovství. Náročná a trnitá cesta pro zdatnější hráče. Plnění těchto misí vám ušetří čas, ale na oplátku bude vyžadovat maximální koncentraci a dovednosti. Tentokrát můžete, na rozdíl od předchozích výzev, úkoly plnit nejen s pomocí vozidel X. úrovně, ale také se stroji IX. úrovně. Tato výzva tedy bude otevřena pro širší škálu vozidel.
POZNÁMKA: Obě sady úkolů se mohou plnit současně (za předpokladu splnění všech podmínek).

Bez ohledu na cestu, kterou si vyberete, dostanete šanci vyhrát po cestě tuny odměn: kredity, osobní zálohy a další! Bony, kredity, spotřební doplňky, osobní zálohy a další věci.

8
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Glock17
Člen
Glock17

No, tuhle srandu si rád nechám ujít. Teď jsem celý týden poctivě drandil 1. epizodu FL (5-6 hodin denně, o víkendech ještě víc) a na telata v randomech při dalším hardcore no-brain no-life grindu nemám náladu. Pokud bude EBR zábavný vozítko, tak si ho koupím za (přebytečné) goldy v prosincovém adventním kalendáři.

Samozřejmě jsou v textu zase vyložené lži (jako u misí na SU-130PM) – za splnění misí nejsou odměnou bony, ale posádkové rozkazy (dají se koupit pouze za bony). To je jako kupovat si v krámě rohlíky, protože člověk chce mouku.

HomoHabilis
Čtenář
HomoHabilis

Myslím, že je nevyšší čas na tvoje pravidelné léky…

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Řekl bych, že tvůj nick hovoří za vše. I když spíš bych to viděl na Australopithecus africanus

Glock17
Čtenář
Glock17

Léky jsem si vzal včera večer v 24:00 a dnes ráno v 06:00. Další beru ve 12:00 a v 18:00. Medikaci poctivě dodržuji, protože důvěřuji svému lékaři.

Tomfox
Čtenář
Tomfox

Tenhle maraton je pro skutečný no-lifery :-). Nějak se mi zdá, že se postupně maratony ztěžují za hranici pro mne únosného. Ještě na Špagetu jsem to dotáh na nějakých 70-80%, su-130 myslím na nějak 50% a brita jsem už rači ani nejel.
Hodně štěstí ostatním, já nemusím mít všechno.

Lasman67
Čtenář
Lasman67

Tiez to za sucasnych podmienok jazdit nehodlam. Zacinam sa dostavat do faze ze uz premyslam vecer ci to zapnem alebo budem pozerat film a cim dalej castejsie vyhrava film. Premyslam ze budem jazdit uz len v tyzdnoch co bude frontova linia a inak budem asi oddychovat. Po piatich rokoch hrania, povacsine zabavneho, ma to akosi prestava bavit.

par333
Čtenář
par333

som na tom rovnako

JoAn
Čtenář
JoAn

Paráda, super, to dám úplně v pohodě. Průměrný noob jako jsem já s tím nemůže mít žádný problém. Vyšlo mi to na nějakých plus/mínus 740 bitev. To představuje přibližně 7 hodin hracího času za den. Spát nemusím, jíst taky ne, na rodinu kašlu a do práce mě stejně nikdo jen tak lehce nedostane. Tak že na pohodu.