Součástí odměn za osobní mise bude též speciální kamufláž a to ve třech variantách (zimní, letní, pouštní) za každé prémiové vozidlo z druhé fronty osobních misí.

  • Pokud jsem text, ze kterého čerpám pochopil správně, tak jestli splníte všechny čtyři závěrečné patnácté mise s vyznamenáním, budete mít možnost kamufláž aplikovat na jakékoliv vozidlo příslušného technologického stromu, tedy u Excaliburu a Chimery na jakékoliv Britské vozidlo, v případě Objecta na jakékoliv Sovětské vozidlo.
  • Pokud se vám nepodaří splnit závěrečné mise s vyznamenáním, dostanete kamufláž také, ale budete mít možnost jí aplikovat pouze na příslušné výherní vozidlo.
Excalibur:

 

Chimera:
Object 279 (e):

Autor: VijaCZ

zdroj: rykoszet.info

8
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Dedek
Čtenář
Dedek

V druhem odstavci asi myslíš bez vyznamenání…

VijaCZ
Člen

Možná je to trochu kostrbatě napsáno – tím “nepodaří splnit závěrečné mise s vyznamenáním” je myšleno “splnit ale bez vyznamenání” – takže ano, omlouvám se pokud to není dobře pochopitelné.

Hollohlaway
Čtenář
Hollohlaway

Je to uplne normalne napsano.

Dedek
Čtenář
Dedek

Jéžiš sorry, to jsem četl blbě já

watts1
Čtenář
watts1

Omlouvám se za “off topic”, ale netušíte někdo proč další sezóna Hodnocených bitev přišla tak v tichosti? žádné články ani zde ani u WG. (nebo alespoň nic co by mě trklo do očí). Btw: myslím, že zrovna téma vhodné k diskusi – hrál jsem cca 3 hodiny a v současném stavu přidělování XP absolutně nesmyslný herní mód:) při bych v tomto herním módu určitý potenciál viděl:)

VijaCZ
Člen

😀 tady offtopic jsme ale naštěstí se tu za to nebanuje jako “někde”…
Zpráva o nových hodnocených bitvách proběhla určitě stránkama a forem, samozřejmě se jí věnovaly fan-weby ale jinak sem moc upoutávek taky neviděl, myslím že bylo video na WG youtube kanálu ale nějaká extra velká propagace ne, takovej normál.
Před začátkem sem měl radost ze zprávy že expy budou rozepsaný podle toho za co konkrétně jsou – realita byla samozřejmě hořký zklamání když jen jedno číslo rozdělili na tři – střelbu, naprosto zmatenou asistenci a “zapojení se do bitvy” tedy něco čemu říkám “náhodný faktor” a někteří konspirátoři méně přívětivě “bonus podle útraty v premium šopu”… 🙂 aneb žádný jasný a přehledný vysvětlení systému přidělování expů se nekoná.
Na druhou stranu mám jinak jen málo důvodů proč vytááhnout některou z tý hromady desítek v garáži, tak se alespoň v některejch projedu 🙂

watts1
Čtenář
watts1

Je pravda, že jsem moc informačních kanálů neprojížděl, ale většinou se ke mě informace tak nějak automaticky dostanou, proto mě překvapilo, že nyní to tak nebylo:)
K těm expům – to, že to rozepsali je sice hezké, ale absolutně to neřeší ten problém:) U normálního hraní na randomu mi ten systém nijak nevadí (čímž netvrdím, že je správný), ale u herního modu, kde o úspěchu či neúspěchu rozhodují detaily (především na vyšším ranku) je takto nejasný a především špatně nastavený systém značně frustrující. Můžeš mít 6k kombi dmg, ale stejně se nedostaneš do top 3 (přesto, že si toho zjevně ve hře udělal více než 12 tvých spojenců), protože někdo má 3,5 kombi a vyžral 4 killy tím, že pozdržel střelbu a artyna “nastunovala” 200 s.
Třída arty se v tomto módu odkopala v celé své kráse – vzhledem k tomu, že (opět se bavíme spíše o vyšším ranku) jsou hry delší a hráči jezdí na předvídatelnější pozice je to pro arty naprostý ráj a oproti randomu vidím arty mnohem, ale mnbohem více na vrchní příčkách po skončení bitvy. Takže i tady systém přidělování XP pro arty je absolutně zcestný třeba v porovnání s LT, kdy za spot dostáváte zlomek zkušeností. Musíte se sakra snažit aby jste LT zahráli ve full tier X hře správně, ale odměna žádná. Kvituju rozdělení na nejlepší, dobré a nejhorší – přidělování/ztrátu primků, ale celé to shazuje ten nesmyslný systém XP.
Co se tebou popsané konspirační teorie týká, tak to mi přijde už hodně zahranou. Přesto začínám mít poslední dobou také svou konspirační teorii co se RNG týká.:)
Dříve jsem nebyl ochotný připustit, že by WG jakkoli ovlivňovalo RNG, ale za poslední měsíce se přikláním k tomu, že se tak opravdu děje (je možné, že je to subjektivní pocity vycházející z frustrace). Ale často se mi stává, že nezkušený hráč, který dělá zjevně všechno špatně má prostě v RNG oporu. (WG dle mého názoru nechce, aby se rozevírali nůžky mezi dobrými/zkušenými hráči a těmi co se hrou začínají či si prostě už dvacet tisíc bitev jezdít dát jednu dvě rány a nestarají se.
* Xwm samozřejmě nepoužívám – po bitvě se jen podívám na winrate daného hráče a tak v 90% se má teorie potvrdí – většinou největší nesmysl se stane při střetu s protihráčem, který má 46% winrate.
* Rozhodně netvrdím, že mě tam občas haluz nepadne – někdy se tomu až musím smát (snap shot na 300 metrů za jízdy s heavy a podobně).
Pořád se ve hře sklil do určité míry projeví za tím si stojím, ale 25% RNG tomu dává řádně nafrak.

watts1
Čtenář
watts1

btw: děkuji za reakci na můj offtopic, jen jsem se potřeboval na dané téma vypovídat :))