Vývojáři World of Tanks se zúčastnili relace Q&A pro ruskou komunitu.

Dnes se spustil WG Classic 0.7.0. Čím to, že bylo tolik problémů kolem tohoto eventu?

Jedná se o starou verzi hry, přeci jen je to již 9 let a technika šla dopředu. Nečekali jsme takový nápor hráčů, takže náš server nevydržel ten nápor a spadl. Momentálně stále testujeme, upravujeme a kontrolujeme stav této verze.

Dojde k prodloužení akce kvůli problémům?

Ne, prozatím to neplánujeme, jelikož akce bude do středy. Uvidíme jak to bude další dny. Následující dny plánujeme napříč servery různé akce, abychom profiltrovali hráče, takže servery by měly být volnější a mělo by to být lepší.

Plánujete něco podobného i do budoucna?

To bude záležet na zpětné vazbě a zda o to bude zájem.

Artyny a vaše plány s nimi, přijde mi, že je to daleko od toho, co jste původně pro tyto stroje plánovali.

Ohledně stunu již naše práce započaly. Máme tu třífázový plán. Prvním krokem je vyřešit stun pro hráče, který již toto ochromení obdrželi – jde nám tedy o vyvážení stunu od dalších artyn ve hře, které střílí na stejnou pozici. Viz. článek od WG. Jestli to dopadne dobře, máme tu další krok, který je momentálně rozdělaný a pak budeme pokračovat dál.

Je možné, že jsme v minulosti nedomysleli, jak hráči vezmou tyto změny (přechod “one shoot” arty na “stun” arty). Momentálně si část hráčů přeje, aby se stará mechanika hraní artyn vrátila, máme to na paměti a víme to, ale vše se uvidí. Prozatím se zaměřujeme na předělání mechaniky stunu. Změny dělostřelectva se uskuteční nejdříve za 4 měsíce.

Když artylérie střílejí do shluku hráčů, ve kterém se nacházejí jak nepřátelé tak spojenci, proč dostávají stun i spojenci?

Už jsme testovali vypnutí team dmg ve FL a popravdě se i nadále chystáme testovat a zkoumat co s tím dál a to včetně artyn a stunu. Popravdě tu velmi brzy bude velký experiment – finální, kdy pokud vše půjde dobře, tak v druhé polovině roku dojde k vypnutí team dmg úplně ve všech herních režimech.

Stává se, že vás spojenec střelí jednou, dvakrát, třikrát i čtyřikrát a přesto nezmodrá, proč?

Je tam snižující se koeficient. Popravdě je to trochu prekérní situace. Měli jsme na výběr dvě cesty kudy se vydat a my si vybrali tu, kde bude vypnutý team dmg. Hodně hráčů zajímá, proč si ve hře držíme arty, jelikož u nich je to ještě ošemetnější. Je to i proto, že chceme, aby se hráči snažili krýt a přemýšlet. Netvořit hloučky, ale uvažovat, že to asi nebude dobré a měli by si najít svou pozici. Logika věci – arty bude střílet na jednoho hráče nebo na shluk hráčů na jedné pozici? Tato hra by měla být aktivnější a ne jen o sedění na jednom místě.

Pokud dojde u artyn ke změně, jak rychle se změní i mise v kampani?

To bohužel nejde říci. Co víme určitě je, že ke změnám nedojde najednou. Musíme nasbírat informace a dle toho následně předělat mise. Přibližně potřebujeme minimálně 4 týdny na sbírání zpětné vazby, ovšem není to konečné číslo, je to takový ten nejnižší strop. Dá se říci, že pokud vše půjde dobře, tak jsme schopni předělat mise v rámci jednoho patche. Snad nejdéle jeden patch a kousek.

Plánujete omezit počet artyn na bitvu na méně než 3?

Ne.

Co goldová munice a její změny a cena?

Až se ukončí WoT Classic, tak řekněme do měsíce či spíše dvou se spustí Sandbox. Hráči budou moci otestovat veškeré tyto změny, nejdříve charakteristiky, následně ekonomiku. Nejdříve musíme totiž zjistit, zda tyto statistiky budou vyhovovat a zda se bude hráčům dobře hrát, následně až má cenu přepočítávat celou ekonomickou stránku.

Proč neuděláte tedy omezení počtu jednoho druhu munice?

Bohužel vás odpovědí asi nepotěším, chceme, aby hráči měli na výběr a zároveň, aby u toho přemýšleli. Prozatím to chceme udělat takto, ale samozřejmě, pokud to nepůjde a feedback bude negativní, je tu i možnost omezení munice. Ovšem není to naše první volba.

Při změně munice, dojde i na předělání složení/omezení týmu (LT,HT,…)?

Popravdě je to jedna z budoucích možností, ale prozatím se pohybujeme směrem nových šablon.

Co plánujete s tanky, které bez speciální munice nejdou hrát, případně nevydělávají?

Poté, co dojde ke změnám již naplánovaných věcí, mělo by dojít i na toto téma. Máme dvě cesty kudy se vydat, budeme spolupracovat s hráči a uvidíme.

Plánujete předělávat další staré mapy?

Momentálně se dodělávají práce na mapě Charkov. Ale další staré mapy se prozatím předělávat nebudou. Celkově potřebujeme spíše nové mapy pro FL. Dále je tu i další velmi blízká akce, kterou teď musíme řešit….

MM a test na Evropském serveru se povedl?

Ano, výsledky se nám hodně líbily a pokud víme, tak i hráči byli spokojeni. Popravdě nový MM bude oficiálně vypuštěn na servery 3. dubna (RU server). Pokud tedy vše půjde jak má. To nám otevře mnoho nových možností, jak s hrou naložit dále.

Mapy a blacklist, můžete nám k tomu něco prozradit?

Je to hodně blízko, již se blížíme ke konci testování. Hráč si bude moci vybrat 1 mapu, kterou dá na black list. Do budoucna se uvidí, záleží co nám vše nový MM dovolí, ale možná přijdeme i s dalšími možnostmi, jako je black list map pro třídy tanku, či více banovaných map najednou, např. dvě či tři. Vše bude záležet na testech. Pokud mapu dáte na black list, tak to znamená, že jí nedostanete vůbec, nejedná se o procentuální snížení. Proto je to tak složité a proto potřebujeme vše ověřit.

Co mapy a místa, kde tanky klouzají ze skály nebo se zasekávají na kamenech?

Ano, víme, že je to problém a snažíme se na tom pracovat, ale je toho mnoho.

Ve hře máme velmi nepříjemný a dlouhotrvající bug, střelba na horizont, řešíte to nějak?

Tady je problém ten, že některá místa se mohou opravit úpravami map, ale některá jsou ošemetnější, jelikož se jedná o problém serveru a jeho odezvy a dalších věcí. Tam je potřeba vyřešit, která místa jsou chybou čeho a dle toho jednat. Pracujeme na nápravě, ale zabírá to nějaký čas.

XVM, statistiky a nicky?

Máme koncept, který řeší, zda by měly zmizet všechny informace, nebo jen část a týká se to i barviček. Vše je ještě v procesu vývoje. Je toho mnoho a je potřeba mnoho rozmyslet. Rozhodně se na to snažíme zaměřit. Prozatím se XVM natolik uchytilo, že ho nemůžeme jen tak odseknout, proto to vyžaduje čas. Zároveň máme i některé možnosti, které zabrání využívání neschválených modu, tedy tzv. “modu bez povolení WG”. Prozatím je to ale daleko, jelikož na to náš klient není stavěný, takže vše bude postupně předěláno a uzpůsobeno.

Když už jsme u modu, máme možnost si stáhnout mod na zobrazení toho, kam vás nepřítel trefil, plánuje něco takového WG zavést i do vanilla hry?

Máme to v plánu, ovšem ne tento rok.

Kolová vozidla a LT, co na ten rozdíl říkáte?

V souvislosti se zavedením kolových vozidel se plánuje opětovný rebalanc lehkých tanků, zkouška se bude konat na samostatném serveru.

96
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Dedek
Čtenář
Dedek

Black list map…to není úplně dobrej nápad, protože se ti může stát, že za celý den nedostaneš mapu, kterou máš naopak rád a to kvůli tomu, že ti MM přidělil do bitvy někoho kdo ji má na black listu

G g kc h
Čtenář
G g kc h

Preco ? To si vazne myslis ze bude taky rozdiel medzi zvolenymi mapami ?… Minsk, Mesto duchov,Plzen a pod. su pre mna neoblubene a myslim ze aj ini ich nemusia … a pritom by stacilo si priznat ze tieto nove mapy su neoblubene a ziadne obmedzenia… a zase este viac nicit MM…

Pepa
Čtenář
Pepa

Ano a teď dejme tomu, že třeba 30% lidí bude mít na black listu Minsk. O to víc bude dostávat Minsk tech 70% co ji tam nemá … Protože ti si dali na black list třeba plzen.

VijaCZ
Čtenář
VijaCZ

No to nejsou moc dobré zprávy. Alespoň sme se díky “a pokud víme, tak i hráči byli spokojeni” dozvěděli že si Kayi4ek zpětnou vazbu opravdu vymýšlí a k vývojářům se z názorů hráčů nedostane nic.

Fhhcbb
Čtenář
Fhhcbb

O akom nazore zase hovoris … ved zbieraju statistiky a asi sa im pacia alebo nie?

Bertiboom
Čtenář
Bertiboom

A v tom je problém. Ze statistik dostaneš pouze tzv. tvrdá data, která musíš umět správně číst. Jenže WG jede zásadně podle tvrdých čísel, a k tomu poslouchá “taky komunitu”. A to je konec. Kouzlo je bylo v tom, že každý tank byl jiný, každý si mohl vybrat to své. Tahle unifikace map, tanků vede do pekel. Připadá mi to, jako by to řídili ti debilové z Evropského parlamentu v Bruselu.

jarnotrulli
Čtenář
jarnotrulli

+1

Kurt von Strohm
Čtenář
Kurt von Strohm

aha takže hráči byly spokojení s nulovou změnou v MM , tier 8 je stále zabitý , tier 6 taktéž ale přece jen je na něm situace o něco lepší……..

co čekat od bandy kokotů ( sorry G. ale to se nedá nazvat slušněji ) která testuje změny MM a jejich dopad na nejvíc zasažený tier 8 během frontline kdy je polovina osmiček tam …………

a ano zase se ukazuje že “zpětná vazba” jde “nahoru” jen taková co se hodí , popřípadě se hodí do koše a pošle se ta “správná”

AsdfFdsa
Čtenář
AsdfFdsa

Nechápu proč by 8 MM měl být zabitý xD

Co by lulínek chtěl???? Celý den jezdit a šikanovat šestky co? ……… Nauč se hrát ****** a nebudeš mít se hrou jediný problém

Garrth
Admin

jestli opet hodlas neustale vsechny urazet jako predtim, tak zas muzes odejit

Kurt von Strohm
Čtenář
Kurt von Strohm

ne úplně by mě stačilo nepotkávat desítky klidně 7-8 x v řadě a dohromady ve víc jak polovině bitev ….o šikanování šestek nepadlo ani slovo …..

AsdfFdsa
Čtenář
AsdfFdsa

A v čem je potkávání desítek špatný??? Máš 3-5-7 takže desítky potkáš max 3 a pokud vím tak s osmičkou není problém hrát proti X….. prostě jen brečíš místo snahy se tu hru naučit……..

Kurt von Strohm
Čtenář
Kurt von Strohm
AsdfFdsa
Čtenář
AsdfFdsa

Jak jinak že? :d Došli argumenty co?

VijaCZ
Čtenář
VijaCZ

Milé trollítko AsdfFdsa
Hrát proti o dva tiery silnějším strojům není ten problém který se tu v souvislosti s MM řeší.
Problém spočívá v tom že pokud vezmeš do bitvy tier 8 měl bys stejně často vidět soupeře tier 10 jako soupeře tier 6 – STEJNĚ ČASTO radši zvýrazním aby to nikdo nepřehlédl.
To současný MM ( už od aktualizace 0.9.18 ) neumožňuje – samotný princip šablon je nastavený tak abys viděl silnější soupeře často, slabší skoro vůbec – důvody jsou zřejmé, samozřejmě ekonomické.

AsdfFdsa
Čtenář
AsdfFdsa

Jenomže pokud máš o hře alespoň trošku přehled nemáš problém proti X s VIII zahrát :DDD
To že seš špatnej není problém WG ale tvůj

VijaCZ
Čtenář
VijaCZ

To jestli proti X něco uhraju nebo ne a jak moc sem špatnej ale vůbec nic nemění na tom jak často je budu potkávat. Zdá se že si nepochopil v čem je vlastně problém. Tak to zkusím ještě jednou – problém není v tom že potkávám tier X – problém je v tom že potkávám tier X extrémě často a prakticky vůbec nepotkávám tier VI – ve starém nebalancovaném MM před 0.9.18 to bylo spravedlivě stejně často, v novém ne. Jde o to potkávat stejně často soupeře silnější jako soupeře slabší, což nový MM vylučuje a to je na něm to nejhorší. Pochopil?
Druhá chyba nového MM je balancování TD MT a HT a tedy určitá sterilita her, starý MM byl v tomhle ohledu pestřejší.

Chen
Čtenář
Chen

ty seš debil

jarnotrulli
Čtenář
jarnotrulli

Ty ses teda povedl chlape, to ses tak už narodil nebo to postižení máš po nějakém úrazu?

acid23
Čtenář
acid23

“samotný princip šablon je nastavený tak abys viděl silnější soupeře často, slabší skoro vůbec”
v teoreticky rovine s tim musim nesouhlasit… vem si papir, tuzku a jako priklad si napis kolik jakejch tanku potkas pri samotne sablone 3-5-7 v pripade, ze budes na vsech pozicich tak jak sablona urcuje (3xtop, 5x mid, 7x low)…

prekvapeni, co? potkas 21x desitku, uplne stejnej pocet jako potkas za jedno komplet kolo tehle sablony sestek, taky 21.. dal potkas 40 devitek, 40 sedmicek a 69 osmicek…

stridani ostatnich sablon vynechavam, ale plati to same, pri 15 opakovani sablon 5/10 budes mit ve vysledku v bitvach stejny pocet +1 tanku jako -1…

delal jsem si po zavedeni tehle sablon statistiku (vykaslal jsem se na to po k11 banu) a dlouhodobe (cca 3k+ bitev) to vychazelo az na +- par kusu tak jak ma.. potkaval jsem cca stejne tanku +2 tiery jako -2… rozdil byl spusobenej obcasnym nahozenim netradicnich sablon, napr. 3-3-9, 4-11, apod…

Sstyx
Čtenář
Sstyx

O tom nový MM bude, to jsou ty nové šablony co se testovali. Celkove na ně byl dobrý ohlas. Tedy myslela jsem si to než jsem přečetla komentáře tady😂

VijaCZ
Čtenář
VijaCZ

Se vší úctou – každému kdo dokázal absolvovat hodiny matematiky ve čtvrté třídě základní školy alespoň s průměrným prospěchem a zvládl pochopit co jsou to procenta je jasný že tyhle šablony prostě nemají šanci fungovat spravedlivě. Matematika prostě nedovolí aby číslo 3 znamenalo to samý jako číslo 7 jak se nás snaží WarGaming přesvědčit. Ty šablony samy o sobě znamenají že se prostě naprostá většina bitev odehraje v +1 nebo +2 MM a že bitev s -1 nebo dokonce -2 MM bude naprostý minimum. To není něco s čím by hráči byli spokojení, tedy alespoň ti kteří dokázali pochopit co ty čísílka znamenají nebo ti kteří ke stejnýmu výsledku došli prostým pozorováním.

Vortho
Čtenář
Vortho

Se vší úctou, nevíš, jak přesně MM funguje, jak probíhá distribuce šablon, tím pádem jak je která četná. Už v tom máš chybu v logice. Až si ji uvědomíš, tak zjistíš, že k teorii “3 = 7” se nedostaneš. Takže můžeš bejt naprosto v klidu, možná že to devs nemaj úplně tip top vymyšlený, ale pořád jsou na tom s matematickýma schopnostma a logickým uvažováním o hodnej krok dál než ty. Tím pádem určitě přijdou s lepším řešením, než s jakým bys přišel ty, mít k dispozici jejich data. 😛

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Karlíku nestyď se a příď mezi nás klidně pod svým původním nickem 😂

Glock17
Čtenář
Glock17

Se vší úctou, hra je stará 8 let a je značné procento hráčů, kteří hrají tanky vysokých tierů. Naproti tomu není dost hráčů, kteří hrají low a mid tiery. Tomu ale neodpovídá MM, pro který je pravidlo +- 2 tiery příliš široké a ve výsledku tlačí lidi do hraní těch nejvyšších levelů, kde nebudou trpnou obětí.

Ono se stačí podívat jak klesá množství hráčů ve hře a jak roste % high tierů ve hře. Já odmítám dělat WG užitečného idiota v +-2 MM a hraju jen FL. To je mod, ve kterém mají všichni víceméně stejné výchozí podmínky a hráčův výsledek víc závisí od JÍM ZVOLENÉHO tanku a JEHO SKILLU než od výkonu spoluhráčů nebo zařazení v MM.

WG hráčům maže 8 let med kolem držek pomocí realističnosti, hratelnosti atp… ale na férovost kašle a proto já konám vice versa.

Vortho
Čtenář
Vortho

Já odmítám dělat WG užitečného idiota v +-2 MM
Čím seš pro WG užitečnej, že hraješ v +-2 MM? 😀 Idiota ti záměrně nerozporuju.

Glock17
Čtenář
Glock17

Tak, že hraju jen FL, kde MM není. “Užitečný idiot” je terminus technicus, neber ho doslovně.

Tvoje “vtipné” narážky ignoruji, protože nejsem admin. Kdybych jím byl, tak bych se staral až by Ti to příjemné nebylo.

acid23
Čtenář
acid23

Se vší úctou – každému kdo dokázal absolvovat hodiny matematiky ve čtvrté třídě základní školy alespoň s průměrným prospěchem..

Vijo, ona tohle, ale neni matematika pro prvni stupen… se vsi uctou… tohle je matematika pro druhy – rovnice… dosad si kolikrat si v kompletnim kole jakekoli sablony na topu a midu, dosad jake tanky v ramci sablony potkas a….

acid23
Čtenář
acid23

pro doplneni… novej sablonovej system mi nesedi, zabil ruznorodost her, ale musi se mu nechat, ze opravdu na rozdil predchoziho chaosu je v ramci tanku, ktery potkavas spravedlivy…

co bylo spravedlivejsiho na predchozi variante, kde si sice mohl bejt 5x top, 5x mid a 5x low, ale za tech 5 bitev na topu v osmicce si taky klidne mohl potkat jen par sedmicek a klidne jen jednu, dve sestky?

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

No vzhledem k tomu, že to testovali během FL, tak ty výsledky jsou fakt věrohodné 🤔

p.s. Sstyxino, jsem tvrdým odpůrcem 🤬, ale v případě některých tro(t)lu to chce (pro dobro věci 😇) udělat výjimku 🤯

RozaMadMax
Čtenář
RozaMadMax

Ono taky dost starejch harcovníků je zabanovanejch. Protože co taky od totalitního WG fóra čekat. Tam se pravidla tak ohejbaj, že už se tam smí jen chválit.

Glock17
Čtenář
Glock17

Ahoj,
komentáře na ofiko fóru bych nebral na váhu, resp. názory tam uváděné musejí projít tamní cenzurou (ehmmm, tedy přes administrátory). Já jsem tam dostal loni v listopadu diskusní ban na 1 rok za vtip, který byl (dle mínění admina) nevhodný vůči Tvé osobě + poznámku na chování WG, která nebyla vulgární. Ve výsledku šlo o 2 smazané příspěvky v rozmezí 30 minut, dosažení kvóty 3 smazaných příspěvků a automatická aplikace banu (předtím jsem za 7 let diskutování a 1500 příspěvků nasbíral jen 2 smazané příspěvky, loni 3 smazané příspěvky během listopadu z 20 příspěvků celkem).

Proč si myslíš, že bych měl být podruhé takový naivní bambula a šel na WG fórum psát svoje názory? Nebudu dávat WG feedback zadarmo a ještě se trápit jak to mám napsat, aby se to soudruhům z Wargaming Prague s.r.o. sídlící t.č. v Brně líbilo?

Vortho
Čtenář
Vortho

Já kdykoliv zavítám na fórum, tak tam vidím nářek. Všude nářek, jak WG podělalo a posralo všechno možný, jaký jsou neandrtálci… a je zajímavý, že to těm lidem nikdo nemaže. Že se ta kritika (která nejenom že není konstruktivní, ale často to jsou jenom nadávky) neodstraňuje.

Glock17
Čtenář
Glock17

Zkus vystoupit z nadávajícího davu a zviditelnit se před okem cenzorovým. Ale pozor, já Tě varoval.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Jako cenzor a agent provokatér v jedné osobě nemůže 😂

Vortho
Čtenář
Vortho

Třeba tak, že se vrátím po ročním banu jako jeden uživatel, budu dělat záměrně bordel jako jeden uživatel, budu se snažit na to jít alibisticky jako jeden uživatel, nechám si schválně otevřený zadní vrátka jako jeden uživatel… a když mi je módi nevybíravě zavřou, tak ze sebe udělám bojovníka za spravedlnost a z módů dobytky… jako jeden uživatel. Tak si to myslel, ne? 😀 Sorry jako, ale nikdy jsem si tam nějaký extrémní cenzury nevšim. Jediný, v čem bych módům zatleskal, že ještě pořád nepochopili name&shame pravidlo. Asi proto, že se tam pořád střídaj a nikde jinde nic takovýho vyloženě není.

Glock17
Čtenář
Glock17

Nerozumím.

Vortho
Čtenář
Vortho

Jen jsem ti popsal jeden nedávnej, přesto učebnicovej příklad, kterýho jsem si všiml, i když na fórum chodím jenom sem tam. Týpek přijde vyrejvat a aby se vyhnul smazání, tak si vymyslí něco “neprůstřelnýho” do čeho to zaobalí. Třeba ve stylu – chci zhejtit artyny… sice mám zrovna rozkliklý vlákno o kolácích, ale to nevadí. Napíšu 20 vět o artynách a aby neřekli, že je to off topic, tak na začátek napíšu dvě o těch kolácích. 😀 A takhle nějak to probíhá se všema, který se k tomu banu nějak dopracujou, ne jenom na wot fóru. Některej vyrejvač si to uvědomuje, jinýmu to ani nedochází, ten jeho myšlenkovej pochod. Z her, který jsem hrál, si nevzpomenu, že by někde nikdo takovej nebyl, příp. že by to s ním dopadlo pro něj dobře. 😀

Glock17
Čtenář
Glock17

Takový případ neznám, nebyl jsem toho svědkem. Já jsem popsal jen svoji cestu k banu, netuším, zda jsem nějak statisticky nevýznamný případ. V minulosti taky admini na ofiko rozdávali bany, co vím. Ale neřešili vtípky a off topic jako dnes.

VijaCZ
Admin

Vortho už sem to vysvětloval tolikrát že se mi to fakt nechce znova vypisovat takže :
Jak přijít k permabanu na forum – a fakt sem psal ve vlákně o koloběžkách o koloběžkách : https://www.youtube.com/watch?v=YVwkRGr_kOA
Proč nemůže fungovat 3-5-7 MM – a fakt ti k tomu stačí učivo pro první stupeň : https://www.youtube.com/watch?v=xGb7H6Ka9Pk

Vortho
Čtenář
Vortho

Pokud si myslíš, že ti na to stačí učivo prvního stupně, tak prosím…
Fakt ale je, že nemůžeš říct, že 3 lidi na topu = 20 % = 20% šance bejt na topu. Takový tvrzení by bylo přijatelný, kdyby ve hře nebyly další šablony a všechny tiery byly celej den stejně zastoupený.
Jenže tobě do toho absolutně nevstupujou další šablony, absolutně ti do toho nevstupujou tiery, ani ti do toho absolutně nevstupuje jejich zastoupení, nevstupuje ti do toho čas, třídy vozidel… NIC.
Zbytečně plýtváš časem vyjadřováním se k něčemu, co jde úplně mimo tebe. Tohle není počítání trojčlenky. 😉

Vortho
Čtenář
Vortho

Jinak já si četl, co tam bylo. Tehdá jsem na to měl čas i zájem… nepopírám, žes na tom neměl taky svůj velkej podíl. 😀 Trochu mě mrzí, že si v tom videu podal zkreslený informace a odpovědnost hodil na druhý. 😉 O módech si často myslím svoje (hlavně co se uplatňování name&shame týče), ale o tom videu taky… ještě víc.

VijaCZ
Admin

Tak pokud o mě na foru můžou beztrestně psát že jsem lhář a že mám jen půl mozku a ještě nefunkčního, psát můj nick v extrémě pomlouvačných souvislostech a přitom stačí jinde jen napsat “kytka-číslo” a hned je tam moderátor s editem a trestem…. a tobě to připadá v pořádku tak se asi nemáme o čem bavit. Jediný za co si můžu sám je ten závěrečnej třetí bod, ten sem udělal schválně, první byl za psaní o kolových vozidlech ve vlákně o kolových vozidlech, druhý za zneužívání report systému když sem se nehádal, nerozpoutával flame ale přesně podle rady našeho komunitního managera ty nejsprostší příspěvky jenom reportoval a naivně doufal že pravidla platí pro všechny.

Vortho
Čtenář
Vortho

Jenže v prvý řadě tvoje chování nemá vůbec co dělat s tím jejich, proto to taky nějak neřeším. 😀 Plno těch reakcí sis, co si tak vzpomínám, vyprovokoval sám. A přesto tě nikdo nenutil dál reagovat. Seš na netu, takže nějaká sebekontrola je asi možnější než v reálu.

VijaCZ
Admin

Aha – takže když o mě píšou ohavnosti a moderátor ty sprosťárny nechává bez povšimnutí tak se nesmím připomenout reportem? Velmi zajímavé.
Já sem taky nereagoval, nic sem na urážky a pomluvy nepsal, takový ty běžný hnusárny co na foru maj artynáři v každým příspěvku už dávno ignoruju, reportnul sem jen nejsprostší a nejhrubší urážky a porušení pravidel – no a jak to dopadlo vidíš ve videu – neschovávám tam nic, jsou tam autentické neupravené screeny.

RozaMadMax
Čtenář
RozaMadMax

Já dostal ban se spožděním něco mezi týdnem. Protože Kája a Paříž se smí fakt jen chválit a hladit.
Bylo to velmi úsměvné, když ty příspěvky byly jen vyeditované a to jsem nepoužil vulgárního slova + si pamatujeme co tam předváděli trolíci při k11.

J.IV
Čtenář
J.IV

Paríž môžu rovno vymazať 😀

VijaCZ
Čtenář
VijaCZ

Budu váhat – Minsk je taky odporná hnusná mapa zralá na ban…

Sstyx
Čtenář
Sstyx

Za mě Ensk…. Prostě mi nesedi

Kurt von Strohm
Čtenář
Kurt von Strohm

Ensk byl vždycky můj favorit ( o blacklistu se básní už několik let ) jenže “skvosty” jako Paříž či Velká Čínská Zeď ho momentálně jednoznačně překonávají

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Ledovec, nový Erlenberg, Rybářský přístav, upravené Fjordy, Paříž – nevím, nevím, která bude favorit 🤪

Mara
Čtenář
Mara

Vadí mi jenom opatství. Ostatní jsem se naučil hrát. Spíš se bojím rebalancu lehkých tanků :-/

Vortho
Čtenář
Vortho

Nebejt zajímavých informací, tak by normálně tak tatarskej text nedočet. 😀 Ale na map ban list + rebalanch LTček se fakt těším a jsem rád, že tímhle směrem WG uvažuje.

Sstyx
Čtenář
Sstyx

Tak ho nečti a přelož si ten streem sám 🙂

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

On jen nechce naplno říct, že neumí moc číst ( ostatně s psaním má taky problém )😆

Vortho
Čtenář
Vortho

Sorry, že mi uteklo jedno písmeno. 😀 Kdyby mi to aspoň nevytkl někdo, kdo ani neví, jak je to s mezerama v závorkách. 😀
Jináč, jestli takhle běžně mluvíte, tak potom pohodka.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Mezerama? Tady je někdo znalec 🤔

dark79
Čtenář
dark79

ja som pozeral ten stream…Justik (ruský streamer) to prehrával a hneď aj komentoval..ehm…to bol iný nárez ako sa pustili do vedúcej trojky vo WG…Kájovi šefovia sa pekne potili a koktali…Justik to scharakterizoval..bla-bla-bla..:)…po včerajšku stúpol môj rešpekt voči ruský, hráčom…toto by Kája neprežil..také otázky a reakcie..zoči-voči..:)

Glock17
Čtenář
Glock17

“Kája” umí jen přes klávesnici.

dark79
Čtenář
dark79

ešte pridám pikošku…doslova zhovadili nápad pustiť do FL kolové vozidlá…toxičnosť…toto bolo každé druhé slovo..:)….a čuduj sa svete…šefovia sami priznali,že nedomysleli FL a kolové vozidlá…:)

Vortho
Čtenář
Vortho

Kéž by to vzali cestou nejmenšího odporu a prostě je pro FL zrušili. .)

Clay
Čtenář
Clay

Jako vždy jsme se nic nedověděli a WG slibuje a lže stále dál 🙂

Vortho
Čtenář
Vortho

Ty ses nic nedověděl. Protože sis to nepřečet. .) Mně to přineslo nový informace. Neříkám, že mi všechny reálně budou k něčemu, ale člověk aspoň ví, na co se může těšit a v co ani nemá smysl doufat.

Q: “A kolik těch rohlíků chceš koupit?”
A: “WG slibuje a lže stále dál.”
Q: “???”

Clay
Čtenář
Clay

Ale četl, ale to co WG napíš/řekne a v reálu udělá jsou dvě naprosto rozdílné věci, upřímně ani si nepamatuju, kdy naposledy splnili jakejkoliv slib od dob co slíbili novou grafiku do hry. Od tý doby jen samá lež a výmluvy, jen aby to ještě chvilku udržleli.

Clay
Čtenář
Clay

*napíše

Vortho
Čtenář
Vortho

Slíbili rebalanc munice – pracuje se na tom a uváděj konkrétní výsledky.
Spolu s tím slíbili, že se zvlášť podívaj na Typany. Už jsou v testu změny.
Slíbili spravit MM – pracuje se na tom, už proběhl live test a brzo dojde k zavedení.
Slíbili přidat švédský MT – jsou na supertestu.
Slíbili novou mapu na FL. Ta přijde v průběhu roku.

Si uvědom, že teprve skončil březen a že nic není hned. 😉 Pak možná přestaneš debilně plácat slova jako lež a výmluvy.

Glock17
Čtenář
Glock17

Jak se říká v tom starém vtipu – “Tebe si pošlu pro smrt a… budu živ 300 let.” Tak na mne působí sliby WG – něco slíbí, potom zjistí, že by to mělo vliv na firemní cash-flow (málo kupovaných prémiáků a zlata), tak to v tichosti scrapnou a tak to dělají pořád dokolečka. Hlavní je držet se hesla “podoj krávu” a aplikovat ho co nejdéle.

Vortho
Čtenář
Vortho

Uveď příklady jako já.

Glock17
Čtenář
Glock17

Zničitelné objekty (domy) je požadavek nejméně od verze 0.7, tj. cca před 5 lety. V 0.8 měl přijít Havoc a ten to měl umět. Havoc nepřišel, protože to by výpočetně nebylo možné provést. Tak jsem dnes kde? Část objektů je zničitelná, část není (třeba ty skvělé nezničitelné kašny v Nebelburgu, co převrátí i Mause).

Clay
Čtenář
Clay

JJ Vortho je zase jden z těch co nemají vlastní názor a slepě věří WG. Klidně si jim věř, ale ke tvým bodům.
K čemu je rebalance munice, když primárně mluví o tom že nerfnou premiovou munici = bude se jí střílet mrtě víc, takže zas jen plus pro WG
O MM už mluví minimálně přes rok a celou dobu tvrdí jak na tom prcacují a sbírají odezvu hráčů a jako vždy jen tlachaj. Někdo tady psal, že před 0.9.8 to bylo lepěí a s tím souhlasím na 1000% , teď je 99% +2.Tenkrát to bylo opravdu random a přitom relativně vyvážené co se poměru low / middle / top týká.
K “Typanum” sice je krásný že jim nerfnou houfnice,ale nic to nemění na tom, že v momentě kdy nerfnou gold munici tak bude trvat daleko dýl tu mrchu zabít a opět se bude muet goldit, jelikož z předu ani ten weak spot na věži zase až tak slabej neni. btw tím jak jsou aby ty tanky obrovský, tak těch 250mm i když je rovnejch jak prkno tak pro většinu tanků, tím že jsou nízky je v podstatě klopenej a tím pádem ze předu projde i s goldem 1 ze 3 🙂
Přidávat další 3 tanky bez vybalancování hry mi přijde k ničemu, naco ti bude 200 tanků garáži, když je absolutně nemožný odehrát všechny natož se s nima naučit. (momentálně jich mam v garáži 118 a hraju jich tak 5 až 8 a upřímně Švédy sice mám, ale neni to nic zas tak světobornýho)
Nová mapa pro FL by byla fjan,ale na druhou stranu balance map, rozložení teamů, zablokování “aut” atd jsou daleko důležitější problémy k rešení, to ti nepřijde divný, že FL termíny byly známé na dva měsice dopředu a najednou je tu duben a ještě nic neni, proč asi? Protože moc dobře ví že to posrali.

Takže asi tak, neříkám, že je všechno uplně špatné,ale věci na kterých v tý hře záleží jsou prostě na dvě věci a to už sakra dlouho .

PS : proč myslíš, že WG spamuje premiový tanky, balíčky atp…moc dobře ví co se blíží… Viz “zakázaný a nikdy už nebudeme prodávat tank DEFENDER” no a najednou je tu na 10 dní opět v prodeji a za celkem nemalou částku – a ano koupil sem si ho, protože sem měl 30% slevu na cokoliv tak mě vyšel na cca 650,- což už jde 😀

Těm co se mnou aspoň v něčem souhlasí, sorry za slovní průjem..

Vortho
Čtenář
Vortho

MM – Za mě mnohem lepší bejt v lehký většině her v šabloně 5/10 nebo 3/5/7 jako bottom/mid a v tý cca třetině full jeden tier/top tier než bejt jedna ze dvou osmiček proti devítkám a desítkám. Mnohdy ještě ne moc balancovaným (jak tomu dřív bejvávalo). Hejt na MM pokládám za masovej ovečkismus. Je fakt milý, jak najednou lidi nejsou schopný udolat podstatně míň +2 top tierů, i když k tomu maj daleko větší možnosti. Když člověk není úplný koště, tak v pohodě může vystřelit i nějakej ten gold. Po rebalancu by mohly bejt ještě dostupnější, až se ty změny a potom i ceny srovnaj.
Type – To je asi taky věc názoru. Osobně nevidím důvod, aby měl nějakej čelní weakspot. Ten tank je prostě čistě o pancíři, takže proč by neměl fungovat? Boky jsou zato prakticky autopene, málokdy se ti protihráč s tím postaví do nějakýho divokýho úhlu… a že by se takhle zvládl postavit několika hráčům, to už je nereálný.
200 tanků v garáži – na co to je? Třeba snaha trefit se do vkusu co nejvíc lidí… jako jestli tebe playstylem bavěj všechny tanky, tak je buď hraješ všechny stejně, nebo seš naprostej unikát.
FL – Jenže termín FL je dávno známej… už od konce poslední epizody. Máš to celou dobu ve hře. Víc k tomuhle bodu asi netřeba dodávat.
Defender – WG NIKDY NIKDE nepsal, že by Defender už nikdy nedávali do prodeje. Opět jenom masovej ovečkismus, s původem u hrstky negramotů, který si “momentálně neplánujeme” vysvětlili jako “už nikdy k tomu nedojde” a rozšířili to dál mezi lidi, který se neobtěžovali si to ověřit.

Jinak je fakt milý, že ti připadá, že ovce, která automaticky všechno kritizuje, má svůj vlastní názor. 😀 Problémy ve hře vnímám, ale odmítám se nechat strhnout touhle davovou hysterií, že uááá WG to všechno sere, uááá WG nikdy nic neudělá pořádně… mnohem raději se zamyslím, jestli každej problém je fakt problém, co všechno je spíš mnou, co je fakt hrou, v čem WG udělal v rámci nějakýho časovýho úseku maximum a co vážně posral.

Clay
Čtenář
Clay

Kkonkrétně k FL, y mě zajímalo ,kde jsou ty termíny, ve hře máš termíny pouze do března a pak jen měsíce bez datumů

Vortho
Čtenář
Vortho
Clay
Čtenář
Clay

A udělalo WG za poslední 2 roky něco pořádně?? podle mně ne. To, že přidali Švédy nebo Poláky, proč?? Ve hře bylo a je tanků dost. A momentálně není třeba přidávat nový národy, ale pořádně tu hru konečně odladit a dva roky slibů a keců je fakt hodně dlouhá doba.

Clay
Čtenář
Clay

Pokud máš MM jak píšeš tak máš z prdele kliku, dneska sme s kámošema jezdili jen jeden tier a z 15ti bitev bylo 15 max možný MM a 10 proher. Dyť jen stačí udělat skill based MM a je vyřešeno. Jediný co v bitvě poslední měsíce zažívám, je super koordinovanej nepřátelskej team a můj team buď jede zasranou mašinku, nebo se zakempí na straně, kde projedou 3 nepřátelský tanky a ty je zdrží na tak dlouho, že ostatní projedou celou mapu a vlítnou jim do zad.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Tak tohle už nevydržím 🤯 Proč každý slabší hráč požaduje SKILL MM, to jako hře pomůže, když budou 🐒 hrát proti sobě a těch 10 procent dobrých hráčů bude pořádně potrestáno za to, že jsou dobří třeba už jen tím, že budou neúměrně dlouho čekat na hru?
Co bude kritériem? Počet her? Osobní skóre, které je “falšované” prémiovým účtem? Nebo snad proklínane WN8?
Bože chraň nás před tím, aby si opičky prosadili SKILL MM, stejně jako šablonu 3-5-7🤪

Glock17
Čtenář
Glock17

Tak ti řeknu, co udělá nikoliv malá část dobrých hráčů – bude hrát hodinu a na další 2 hodiny si pustí bota, aby jim srazil statistiky a hodnocení, následkem čehož budou pro server vnímáni jako průměrní či horší hráči.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

A to mě má uklidnit nebo vyděsit 🤔

Merlin40
Čtenář
Merlin40

Na tieru na kterým hraješ, zrovna tobě skill MM nemůže nijak uškodit.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Pokud chceš být vtipný, tak laskavě piš z aktivního účtu, nejlépe z toho, kde jsi fialka a ne rudý orangutan

Vortho
Čtenář
Vortho

A nakonec ta nezničitelnost je vítanej taktickej prvek… 😀 Nevím, jak ty, ale já rozhodně nesmutním kvůli tomu, že nejdou ničit všechny objekty. Zejména když je to vlastně všem ku prospěchu. A tak mimochodem, kolikrát na tom Nebelburgu vidíš převrácenýho Mause? 😀
Fyzika je někdy průser a dokáže to solidně prohnat žluč, ale zas to asi není úplně palčivej problém.

Glock17
Čtenář
Glock17

Chtěl jsi příklad nesplněného slibu, tak jsem ti ho dal. Nic víc. Ne-zničitelnost objektů není vítaný taktický prvek, ale rasovina, která má ospravedlnit šíleně nereálný koncept artyn ve hře. S plně zničitelným prostředím odpadá nutnost “vykopávat” protivníka z úkrytu, tj. základní úkol artyn, tak jak ho definuje WG, odpadá.

Mimochodem jsem tam Mause viděl 2x. A když byl loni Halloween, tak asi 50 převrácených MT-25 (tam bych to ale připisoval sebrané esenci na rychlost).

Vortho
Čtenář
Vortho

Jako čekal jsem spíš příklad slibu, kterej při nesplnění zarmoutil. 😀
Krom toho, že většina lidí hraje snad na kalkulačkách, tudíž těžko můžeš přidávat něco, co je typický spíš pro áčkový tituly, tak tady máš i další věci.
Plno lidí by řvalo, že se najednou nemůže schovat, že dostávaj nástřel ze všech stran. Totálně by to ovlivnilo gameplay. Asi by se musely předělat i mapy. Asi určitě. A jak? Přidáním terénních nerovností. Hurá, máš tu posílení hulldown tanků s dobrou depresí. Hurá, máš tu nástřel na stereotypní hru. Artyny bys o práci neobral, přidal bys jim cíle a usnadnil palbu. SPG ve hře byly od začátku, jsou s ní teď a budou s ní až do konce. Ber to tak, že přes to vlak nejede. Ovšem pokud bojuješ za zjednodušení gameplaye artyn, tak pak samozřejmě zničitelný objekty chceš a vítáš. Kdokoliv jinej ne, min. ne po nějaký druhotný úvaze.

Jinak koncept artyn je tady fakt nereálnej. Po výbuchu vedle by ho to mělo pořád “zamáčknout do země” a ne na chvíli zmást posádku. 😀

Kurt von Strohm
Člen
Kurt von Strohm

jako někdo kdo zažil v reálném životě dopady poměrně velkého množství výbušné munice (5*100 neřízených střel z SU-25 a Mi-24 plus několikahodinová palba T-72 , BVP a 120 mm minometů ) naštěstí ve vzdálenosti cca 2-3 km můžu říct že jsem každý výbuch fakt “cítil” a být to někde vedle našeho vozítka tak jsem mimo určitě déle než 30 s
takže stun chápu ale stejně mě štve 🙂

Clay
Čtenář
Clay

bohužel je to tak, dokud nebude konkurence,nic se nezmění. To je taky jeden z důvodů proč to po 7mi letech furt hraju.

gormit
Čtenář
gormit

lidi, moc to nestuduji a vlastně ani moc nehraji, ti koláci mne tak vytočili, že jsem to omezil, pak dostal banán za střílení do koláků. Ale zkusil jsem v době banu AW i WT a to jsou tak graficky hnusné záležitosti, že jsem trochu vychladnul, wotko mi chybělo a o víkendu jsem to lehce pustil a celkem jsem překvapenej, povedlo se mi pár bitek, dojel jsem OBJ268 a začal devítkovýho Centa na AX a subjekvině je koláků méně, chcípají rychle a fakt mne to bavilo a tak se ptám: POVEDOU TY ZMÉNY MM ALESPOŇ TROCHU K ZLEPŠENI SITUACE NA T8? nebo je to, podobně jaku u artyn, rozsáhlá vědecká zpráva o tom jak neudělat nic ? Díky za vysvětlení

Clay
Čtenář
Clay

nevím jak ty a,le poslední rok se snažím jezdit tiery 1,2,3 pref mm tier 8 a 9ky, a i tak 99% bitev mám maximální možnej MM. když vezmu cokkoliv jinýho tak 1 z 20 sem top tier 1 až 2 stejnej tier a jinakk všechno ostatní +2, 2a půl roku melou hovna o tom jak pracují na vybalancování hry , oprav MM, opravě rotaí map atd atd a jako vždy jen melou a melou.V podstatě si i výše napsal proč to tak je, oni totiž můžou, neni tu žádná konkurence kvůli kterej by se museli snažit

Daewa
Čtenář
Daewa

K tématu artyn asi tak, že chraň nás bůh před tím, aby vrátili oneshoty. Teď jsem trochu pojezdil na WoT Classic a tam mě ty artyny neuvěřitelně sr..y. Každou bitvu jsem umřel na rakovinu a skoro pokaždý oneshot. To budu radši celou bitku ve stunu, než aby mě pokaždý vypnul nějakej blbeček s rukou za zády (nebo v trenkách)…

Glock17
Čtenář
Glock17

A já si doteď myslel, že artyny hrají orangutani….

bykop
Čtenář
bykop

Jo jo, staré dobré časy přefiltrované růžovými brýlemi se vrátily. Šest SPG na každé straně v každé bitvě, vypínání tanků na jedničku a další libůstky. Všechno bylo tak krásné. 😛
Docela by se mi líbilo, kdyby to nechali běžet permanentně, aby se tam mohli přesunout ti, kterým se po tom tak stýskalo. Pomohlo by to všem, z publicu by zmizela spousta artynářů, možná by pak dokonce byla jen jedna na tým. Což je jediné změna která by dávala smysl.

funes
Čtenář
funes

Já například pochopil, proč si lidi tak lebedili s LTčkách. V té metě byly lighty skutečně daleko mocnější než nyní – snajpení v tom grafickém modelu a chování sniper módu je poměrně těžké, nejde vidět poslední pozice, čímž se komplikuje taktika na lov lighta(člověk nemá přehled kde je). Artyny dávají full hity, takže lighty snáze naberou spot dmg, některé lighty uplně v pohodě dojedou až k pozicím nepřátel a nikdo jim nevěnuje pozornost. Tipl bych si, že největší fanatici classic verze jsou právě hráči lt, kterým najedou nevadí, že meta lightů byla v podstatě broken.

bcstano
Čtenář
bcstano

WG tak balancuje a vylepsuje az uz uspesne dva tyzdne som WoT nezahral a popravde mi ani nijak moc nechyba. Ak ma nieco fakt zaujimave neoslovi tak vlastne len cakam na Frontline kde sa po case troska pobavim a pravdepodobne to zase zabalim. Kludne teda nech sa dalej patlaju s MM ci RNG a “spestruju” hru dalsimi exprimentami ako su kolesace. Prave ta posledna otazka ma zaujala najviac ze ako to je teraz LT versus Kolesace a tesi ma ze nie je to len moj mylny pocit ze LT zavedenim kolesacov slusne utrpeli minimalne na zabavnosti a fakt ma zuajima co planuju vymysliet pri tom rebalance LT. To bude ale asi na dlhsie takze mam pocit ze minimalne pol roka to bude len Frontline pripadne nejaka velmi zaujimava akcia ktorych ale uz aj tak byva ako safranu. Jar je tu potom pride leto takze z toho pohladu je to vlastne fajn ze WG sa takto stara o to aby som menej sedel pri PC a venoval sa inym zdravsim volnocasovym aktivitam.

Pepa
Čtenář
Pepa

Tahle část odpovědi je výborná “Logika věci – arty bude střílet na jednoho hráče nebo na shluk hráčů na jedné pozici? Tato hra by měla být aktivnější a ne jen o sedění na jednom místě.”, ona tě přece netrestá za aktivní gameplay … Ono totiž ty TDčka a retardi co seděj na tom jednom místě celou hru dostávaj od artyn mnohem víc než ty aktivní heavyny co jsou ve předu a hrajou aktivně 😀 Neskutečně si WG opět sere do huby.

Pepa
Čtenář
Pepa

Zajímalo by mě, kdo ty otázky pokládá … Některé otázky jsou totálně dementní a nebo špatně položené …

Clay
Čtenář
Clay

Tak dnes údajně vypustili ten jejich slavnej opravenej MM a jako vždy snůška keců, je to furt stejný. 5 bitev 5x max možnej MM. GG další hovna na naše hlavy :