Vzala jsem původní popis WG, který si dovolím okomentovat svými názory a pocity. Z této změny bohužel nejsem nadšená a pozitiva se mi hledají těžko. Probrala jsem to s několika hráči od shora dolů a řekněme, že pozitiv bylo jako šafránu. 


Máme pro vás nové informace ohledně přepracovaných map – tentokrát konkrétně ohledně mapy Ruinberg. Změny, kterými prošla tato mapa v rámci updatu 1.0, byly něčím víc nežli jen kosmetickými změnami. Rovnováha mezi šancemi na vítězství a prohru však stále ještě není ideální.
Dnes tudíž startujeme druhé kolo testování upravené mapy Ruinberg, které přináší další úpravy, jež by měly pomoci mapu vybalancovat. Největšími změnami prošla otevřená část mapy.
Přesunuli jsme některé body spawnu na mapě a přesunuli (či odstranili) jsme také některé budovy, aby tým na jižní straně mapy mohl rychleji zaujmout palebné pozice a aby se tak vyrovnaly jeho šance v porovnání s nepřátelským týmem na druhé straně.
Sstyx: Spawn bohužel není na obrázku naznačen, takže kdo ví jak to bude. K budovám se vyjádřím níže. Ohledně rychlejšího pohybu pro tanky chválím, ale bohužel je to na úkor úkrytu.
S méně budovami a více cestami, kudy může být vedena palba a útok, budou mít lepší využití stíhače tanků, které se mohou ukrýt v křoví a podporovat tak spojence bojující na rozcestí.
Sstyx: Díky odstranění budov a překážek v této lokaci jako na obrázku se tato strana stane kempánii a nevýhodnou cestou pro tanky, které se chtějí schovat před artynami. Dovolím si proto nesouhlasit  s tím, že se vyrovnají šance. Severní strana sice je volnější a nemá tam moc překážek, za které se schovat, ale za to má hulldown, který se i v této změně ponechal. Díky změnám na jižní straně mohou tanky, které mají sklopení hrát na “hlavu”, protože většina z nich popravdě nejde normálně probít. Všimla jsem si zároveň, že nebyly přidány křovíčka, takže této skoro rovné ploše je to pro jižní stranu hotová smrt.
Tento bod na mapě také prošel změnou: ořezali jsme roh bloku, který se nachází vedle bulváru. Tento krok by měl pomoci vyrovnat šance obou týmů na ovládnutí centrální části mapy.
Sstyx: Tady musím WG pochválit. Z mého pohledu když si představím mapu jak je teď, tak je pravda, že tento roh byl z jižní strany hodně nevýhodný. Proč napíšu u dalšího obrázku.
Vylepšili jsme také pozice na jižní straně tak, aby byly lépe uzpůsobené pro střelbu ve směru městských bloků.
Sstyx: Pokud jsem začínala na jihu, tak jsem musela na střed, kde jsem musela se svým TD najet v sektoru E-8/9 blíže k severní straně cesty, což v celkovém důsledku bylo trošku ošemetné, protože mnohdy na mě mohl nepřítel z boku, pokud jsem se neschovala za barák. Pokud jsem nejela blíž k severní straně v daném sektoru, neměla jsem šanci střílet kvalitně dolu. Navíc, kdo má stejné schovávačky pro LT v klanovkách, ofenzívách, určitě sám pozná, že toto je velice dobrá změna pro jejich podporu, kde se nachází, to nepovím 🙂 . Ohledně odstranění ruiny blízko rohu se dá polemizovat a to hodně. Pokud jsem si všimla správně, tak k tomu všemu se na jižní straně vyrovnal terén a to je špatně. Z mého pohledu teď má severní strana, díky hulldownu na jejich straně, velikou výhodu a může defacto farmit pláň před sebou. To není vůbec dobře. Tady bych pokud tedy ty domy a ruiny opravdu chce WG odstranit volila trošku jinou cestu a to takovou, že bych udělala daný hulldown i na straně jižní, aby byly síly vyrovnané.
Vyvážení mapy tak, aby byly šance obou týmů vyrovnané a zároveň snaha, aby se tyto změny nepodepsaly na tom, jak je tato mapa disponovaná, bylo našim hlavním cílem. Testování nám ukáže, nakolik jsme v této snaze byli úspěšní.
Sstyx: Prozatím je to první test, takže snad dá WG na nás a třeba poslechne některé argumenty proč ano a proč ne. Vyvážení se zde pro první kolo moc nedodrželo a to mě mrzí. Ze severní strany se louka stala tímto OP stranou.
Zdroj: WG

Co na to říkáte vy? Máte nějaké další postřehy a návrhy?

2
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Lishack
Čtenář
Lishack

Super článek, díky! 🙂

Lexahraje
Čtenář
Lexahraje

Luxusní článek a absolutní souhlas.