Poslední úpravy testu verze 1.5.1 nám přinesly menší změny, o kterých si nejsem jistá, jestli je mám brát jako dobrý krok či ne. Každopádně je to k zamyšlení.


V režimu Frontline došlo k několika změnám v rozložení slotu:
– LT z 3 na 1
– MT z 1 na 2
– HT z 1 na 3
– TD: beze změn = 2
– ART z 3 na 1

– Snížený čas respawnu po zničení z 30s na 10s
– Zvýšen čas opravy tanků po zničení (možnost si znovu zvolit tank, který byl zničen) z 5 minut na 7 minut.
-Cíle (velká děla) nyní detekují útočící hráče pomocí standardních detekčních pravidel, budou tedy spotovat útočníky jako kdyby byly klasickým tankem. Dohled by měl být 445 metrů, pokud nedojde ke změnám.

S patchem 1.5.1 bude odstraněná možnost si pořídit v herním obchodě tank M46 Patton KR. Tank bude i nadále dostupný v Prémiovém obchodě na webových stránkách.

12
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
RagSalt
Čtenář
RagSalt

Změny jsou OK, tedy mimo změny z 5 na 7 min. Už takhle je dost lidí co čeká, protože nemají náhradní tanky. Nyní musí hrát opatrněji i ti co jich mají hafo.

Glock17
Čtenář
Glock17

A proč si myslíš, že se na Černém trhu tak rychle prodal Gandalf, Caer AX a T34B? Lidi si pořizovali náhradní tanky do FL.

Glock17
Čtenář
Glock17

Rozhodně kroky ke zpomalení (prodloužení) bitev:

– tvrdý nerf pro LT, které snad přestanou honit DMG a soustředí se na spot + podporu
– MT budou víc řádit ve smečkách
– HT nebudou za otloukánky a budou moci operovat daleko agresivněji na čele
– TD si určitě nastřílí víc dmg (hity do HT namísto missů do koloběhen)
– ART nebudou moci snadno přerušit cap

Snížení respawnu je fajn, ale má to i odvrácenou stránku – v zásobníku budou nanejvýš 2 záložní tanky (což není v článku, ale je na worldoftanks.eu), tj. opakované blbé najetí + rychlá smrt povedou k tomu, že lidi budou častěji jen koukat na bitvu shora jako spectator (pozorovatel). Lidi přestanou s yolo blbnutím, snad…

Spotting dělových věží je výborná věc pro obránce (než se honit za neviditelnou koloběhnou, tak mi ji dělo najde). Omezí se nájezdy blbečků, co ničí věže už po 10 minutách hry a 2 zabraných zónách. Pokud si koloběhna dojede za věž a začne do ní střílet, tak se vždy rozsvítí a zcela jistě ji obránci vyřídí daleko rychleji než doteď (kdy si zalezla za šutr a nebyla vidět než na 50 metrů).

Za mne bych k tomu všemu ještě prodloužil bitvu o 2-3 minuty základní hrací doby.

Lojzo
Čtenář
Lojzo

Len jedna poznamka prave castokrat artyna drzala obranu capu cize tymto mam pocit ze sa prave naopak hra zrychli

Guderian
Čtenář
Guderian

ešte že to nehrám. Nechcem hrať WOT viac arkadu ako je 🙂

bykop
Čtenář
bykop

Tyto změny povedou k tomu, že zóny padnou mnohem rychleji a možná se bude jen trochu déle bojovat o “děla”. Většina tanků totiž zemře dříve, než se jim dobijí všechny sloty. Vzhledem k tomu, že capování nejde resetovat pokud není tank zničený a capuje obvykle hodně tanků, a vzhledem k tomu, že pouze SPG většinou přežívají dost dlouho na nabití všech slotů, bránit zóny bude nyní prakticky nemožné. Spotování pomocí “děl” je určitě dobrý nápad, prodloužení respawnu bych spíše řešil dle typů tanků (zemřeš s koloběžkou nebo artynou, respawn 7 minut, lehký tank 6 minut, medko a TD 4 minuty, těžký tank 3 minuty např.).
Uvidíme co tyto změny s FL udělají, rozhodně to nebude horší než přidání koloběžek.

Glock17
Čtenář
Glock17

bykop: odstupňovat délku respawnu je sice fajn, ale reálný dopad bude mít snad jen v artynách, kde jen velmi málo hráčů má 3 a více T8 artyn. LT tieru 8 je v tankopedii 14 kousků, MT 37 kusů , 41 hevyn a 24 kusů TDček.

Zóny možná budou padat rychleji, ale zase ubyde situací, kdy padne A + za minutu už bude 5 koloběhen nasáčkovaných v capu D a samotné D padne za dalších 20 vteřin. Současný stav FL je takový, že obránci nemají čas reagovat (dojet na místo, připravit si pozici, přichystat bazální formu spolupráce). To bude možné i ponovu, ale už nebude docházet k situacím, kdy je osamělý těžák bránící D “ubombardován” 5 a více zálohami, protože koloběhna má o 2 zálohy víc a má je nabité. Nově budou mít koloběhny přinejlepším strojírenství a budou-li chtít zabrat cap, tak se budou muset víc snažit.

bykop
Čtenář
bykop

Jenže když zabiješ hráče v koloběžce a on se do bitvy nezapojí např 7 minut, bude mnohem, mnohem opatrnější. Samozřejmě by to nebylo jako nyní, kdy máš k dispozici 3 tanky prakticky hned za sebou a teprve když o ně přijdeš, čekáš 5 minut. Pěkně od začátku, hraješ koloběžku, zdechneš, čekáš dlouho na respawn. Hraješ těžký tank, čekáš mnohem kratší dobu. Ty časy jsou samozřejmě jen nástřel, mohlo by to být i jinak, ale princip je snad jasný.
A také by měli upravit respawn. Tam kde kliknu ve své zóně, tam se objevím, ne jako nyní, kliknu a jsem půl kilometru jinde než ukazuje ta jejich značka.

Glock17
Čtenář
Glock17

Koloběhny ve FL jsou 2, blokace (teď 5 minut) je na daný konkrétní zničený tank, ne na celou třídu. Zabiješ hráče s Lynxem a on se ti vrátí s EBR FL10. Muselo by se ti podařit zabít ho rychle podruhé, aby si nemohl vzít než “nekoloběhnu” nebo čekat např. 7 minut. Ty navrhuješ blokaci na celou třídu vozidel, ale tak to dnes není upraveno. Tvůj návrh by znamenal daleko více pozorovatelů než je tomu dnes, protože hodně rajčat má než pár osmiček nebo nedokáže efektivně hrát s více třídami (jejich playstyle se může dost lišit). Hráčů, kteří dokáží dobře zahrát s LT jako s TDčkem, není většina. Stačí se podívat na to, s čím hráči obvykle hrají FL – medka a hevyny. LT a TD daleko méně.

VijaCZ
Admin

Za mě velký plus, líbí se mi to.

Vortho
Čtenář
Vortho

Itenerace?
úpravy přinesli?
rozložení slotu?
30s na 10s?

Fakt?

Lojzo
Čtenář
Lojzo

Tieto zmeny WG spravil len preto ze je velky zaujem hrat FL s artynou a to je cele ale rozhodne to nehodnotim ako dobre zmeny aj ked velmi FL nehravam.