Pro malé i velké, pro snílky i realisty, soutěž na únor se chystá! 

Čtete správně, je načase uspořádat další soutěž. Tentokrát nebude tak docela z prostředí hry, ale hlavní téma zůstane. V soutěži půjde o to, nakreslit váš ideální tank (i nereálný). Vyhrajte si s designem, kamufláží i detaily, jako jsou lana, náhradní díly, řetězy, atd. Soutěž bude probíhat od 10.2.2019 do 24.2.2019 do 10:00.

A o co hrajeme?

  1. místo: tank dle vlastního výběru z prémiového obchodu v základním “standardním” balíčku (jakýkoliv tier)
  2. místo: 30 dní prémiového účtu + 600 000 kreditu
  3. místo: 1 000 zlaťáků

Jaká jsou pravidla?

  • Váš výtvor musí být originál, nakreslený pomocí výtvarných pomůcek a papíru (malování v pc se tedy nepočítá).
  • Fotky zasílejte na email sstyxina@gmail.com, do předmětu napište SOUTĚŽ – VÁŠ HERNÍ NICK.
  • Do emailu poprosím napsat i větu: Souhlasím se zpracováním a uveřejněním výtvoru na stránkách wotko.cz.
  • Soutěž bude ukončena 24.2.2019 v 10:00, následné emaily nebudou do soutěže započítány.
  • Vítěze bude vybírat naše redakce wotko.cz.
  • Výherce bude kontaktován do 5 pracovních dnů a jeho jméno/nick zveřejněno pouze pokud si to bude přát.
  • Nepovede-li se výherce kontaktovat, bude vybrán náhradník.
  • Na výhry ze soutěže neexistuje právní nárok, nárok na výhru nelze převést na další osobu.
  • Nelze požadovat místo výher finanční plnění.
  • Vymáhání výhry soudní cestou není možné.
  • Účast v soutěžích je dobrovolná a uživatel svou účastí v soutěži vyjadřuje svůj souhlas s těmito pravidly.

Přejeme hodně zdaru a fantazie, už se těšíme na vaše výtvory!

45
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Kurt von Strohm
Člen
Kurt von Strohm

Soutěž bude ukončená 24.01.2019 v 10:00, následné emaily nebudou do soutěže započítány.

chyba a nebo už je po soutěži ?

Garrth
Admin

tiskarsky sotek 🙂 diky, opraveno … je to samozrejme od 10.2.2019 do 24.2.2019 do 10:00

Vortho
Čtenář
Vortho

půjde o to, nakreslit
Vyhrajte si s designem
řetězy, atd
10.2.2019 do 24.2.2019 do 10:00
600 000 kreditu
originál, nakreslený
pouze pokud si to bude přát
Těch šotků je tam víc, akorát ne takovýho charakteru, no. 😀 Ale třeba se to jednou zlepší. 🙂

Garrth
Admin

ono jde spis apriori o predani informace, nejsme cestinari … klidne muzes delat korektora, jestli se v tom vyzivas 🙂 … ja se snazil vse opravovat tak, aby to bylo alespon 99% spravne, ale zjistil jsem, ze je to stejne jedno, vetsina lidi nepozna rozdil

Kurt von Strohm
Člen
Kurt von Strohm

“půjde o to” je klasická Plzenština a jestli s tím máš problém doporučuji vyhnout se Západu Čech jinak by Tvá dušička zhýčkaná Pražskou kavárničkou po večerech sledující Gramar Nazi porno mohla utrpět značnou újmu kterou by ale vyléčil kratší pobyt v Dobřanech ke máme specializované zařízení, znám i jednoho z zaměstnanců a můžu ti domluvit opravdu kvalitní léčbu.

TLDR – neobouvej se do mé rodné mluvy + na herní fan stránky chodím pro informace a ne hledat pravopisné chyby ( max upozorním na špatné datum ) a určitě se jako někdo kdo má dlouholetou zkušenost s cizinci co mají problémy s češtinou ( která je pokud to nevíš pro nerodilé mluvčí sakra těžká ) musím Sstyx dát palec nahoru s tím jak jí zvládá ( klidně přiznám že lépe než já , rodilý Západočech )

Garrth
Admin

to byla celkem prehnana reakce

Kurt von Strohm
Člen
Kurt von Strohm

spíš shrnutí dojmů z pana “čtenáře” co sem chodí jen kritizovat

Vortho
Čtenář
Vortho

Kdyby šlo o “půjde o to”, tak vypíchnu jenom to, hm? Možná šlo o tu čárku, která tam z hlediska větný stavby nemá absolutně žádnej význam, pane nemyslící čtenáři, co sem chodí jen hysterčit. .) Jinak pokud mi hodláš naznačit něco ve smyslu, že cizinec by neměl bejt na chyby upozorňován, tak to fakt ani nezkoušej, protože je to vážně debilní. 😀 A ještě víc debilní je myslet si, že když upozorním na chybu, chodím sem automaticky jenom kvůli upozorňování na chyby… Sorry, ale tvůj způsob uvažování musí bejt jak za trest. Až se po ní budu vozit za to, že řeže jednu chybu za druhou, nebo se jí za to budu smát… pak si takhle reaguj.

Garrth: Nevyžívám, to jen když na to přišla řeč. Jinak ano, vzhledem k tomu, že většina lidí nezvládá ani y/i, tak ten rozdíl nepoznaj. O tom žádná. Zejména, když se tady od části osazenstva můžeme dočíst i cosi jako pojem “pražská kavárna”, což, jak je obecně velmi dobře známo, je pojem používanej jednodušší nekvalifikovanou skupinou obyvatelstva.

Garrth
Admin

ja jsem pojem “pražská kavárna” nikdy v zivote neslysel … ok diky netu za wiki 🙂

sam vis, jak dokaze byt cestina uchylna, spis jsem to vzdal, ale dobra pointa, mozna bych se na to mel zase vic soustredit

Le3ky
Čtenář
Le3ky

Dost casto som v cechach a nedalo sa mi nevsimnut ze sa az neprijemne vyzivate v tom ked najdete niekomu gramaticku chybu, je to nejaka celonarodna forma grama-uchylky , alebo tym trpia iba niektori jedinci ? Mslim zo srandy , nechcem nikoho urazit.

Garrth
Admin

obcas kazdy, kdyz to presahne urcitou pomyslnou subjektivni hranici

Vortho
Čtenář
Vortho

Le3ky: Tenhle jev se objevuje ve vícero jazycích. I když u slovenštiny asi zrovna moc ne, samo o sobě toho na ní není tolik co zkazit (je podstatně snazší), tím pádem se značně redukuje to, co běžná veřejnost ví a na co tedy může upozorňovat. .) Je to dáno především jiným způsobem vývoje jazyka, než jakej proběhl u češtiny a dalších.
Nicméně je vždycky sranda, jak to protistranu (který se to ideálně ani vůbec netýká) leckdy dopálí. :))

Garrth: Asi se jednak vyskytuješ v lepší skupině obyvatel & si pro legraci (jako já) nečteš různý obohacující diskuze na netu, prtže tam to lítá od jednoho příspěvku po druhej. Globální krize? Za to může pražská kavárna, chce si namastit kapsy na chudý dělnický třídě. Pomřeli kapři v rybníce? Za to může pražská kavárna, protože chce zvednout ceny a namastit si kapsy. Ze Sýrie zdrhaj uprchlíci? Za to může pražská kavárna, protože oni z toho maj kšeft. 😀 Pojem pražská kavárna je způsob, jak někoho označit za noblesní a bezpáteřní póvl, ba přímo nepřítele státu a prosperity, když dojdou argumenty nebo když nikdy ani žádný nebyly. Proto se z toho stala spolehlivá vizitka pro jednoduchý lidi. Ze 70 % jde o nadšenýho voliče SPD nebo KSČM. Ale to už je moc politiky na tenhle topic. 😛 Na autora samozřejmě z toho nic nesměřuji. Může to bejt prostě ovce, která to pochytila od svýho blízkýho okolí. 😀

Garrth
Admin

to je silne znepokojive

juraj
Čtenář
juraj

Vortho: mam rovnaly nazor ze Pojem volic spd. Komanč, je způsob, jak někoho označit za bandu zápecníkov, vesničanov a bezpáteřní póvl, ba přímo nepřítele státu a prosperity, když dojdou argumenty nebo když nikdy ani žádný nebyly. Proto se z toho stala spolehlivá vizitka pro jednoduchý lidi. Ze 70 % jde o nadšenýho voliče piratov, slniečkarov nebo pornohercov a iny odpad spolocnosti. Ale to už je moc politiky na tenhle topic. 😛 Na autora samozřejmě z toho nic nesměřuji. Může to bejt prostě ovce, která to pochytila od svýho blízkýho okolí.

Vortho
Čtenář
Vortho

Ses nějak ztratil v tom, o jaký sortě obyvatel je řeč a co na koho je směřovaný. 😀

juraj
Čtenář
juraj

Leaky pokial si dobre pamatam ta ma slovaci sa rozpravalo po ceski,alebo takou akoze variabtou ceskeho a az stur zobral slovensky stredohorne akcent akonpredlohu pro dnesnu slovencinu. Kedze je slovac krajina z velo horami a velmi rozrstvenym reliefom bolo a ajnstale je velmi velo miestnych akcentov. Rovnako ako svajciarsko napriklad. Ta odhadujem ze su ludia na te rozdieli zvyknuty lebo sa z roznymi podobami slovenskeho stretavali velmi dlho. To v ceskom nie je tolko miestnych akcentov, 3 hlavne a zopar regio miestnych Ako chodske alebo prajzaci rozpravaju calkom inak.
Dalsia vec, ze netreba zabudac ovelo kvalitnejsie skolstvo v cechach niekolko stovak rokov, co na slovenskubnebolo nic. Rovnaky jazyk ma dlhu kontinualnu historiu a ho vyuka.

Bertiboom
Čtenář
Bertiboom

Ale no tak, nikdo z nás není neomylný, ani ty. Každý z nás udělá někdy chybu. Dovolím si tě citovat: “Možná šlo o tu čárku, která tam z hlediska větný (správně má být větné stavby, stavba je rodu ženského, podle vzoru mladé) stavby nemá absolutně žádnej (správně má být žádný – význam je rodu mužského, tady podle vzoru mladý) význam, .. ” Pokračovat raději nebudu, “šotků” tam máš také jako máku. Normálně bych se nad tím pousmál, ale pak jsem si přečetl tvé příspěvky níže….
P.S. Politiku, sem netahejte (mělo by to platit pro všechny z nás), a pojem “Pražská kavárna” už vůbec ne, byť je 20 let starý, a prvně jej veřejně použil někdo, o kom byste to asi neřekli. Mimochodem, velmi přesně odpovídá na ty, které původně označoval. 🙂

VijaCZ
Člen

Přestaňte se hádat vo písmenká, potvory se holt na tý klávesnici hemžéj a vopčas se nepovede trefit to správný, a koukejte mazat něco načmárat jó? 🙂

Peto
Čtenář
Peto

Tiez to citam ze ,do 24.1 ?

josef.bukvice
Čtenář
josef.bukvice

Pěkná soutěž, palec nahoru, Sstyxino 😉
Škoda jen, že vůbec (ale vůbec) neumím kreslit 🙂

Garrth
Admin

to si uplne nemyslim ze je na skodu

josef.bukvice
Čtenář
josef.bukvice

Já ti nevím… nejsem si úplně jist, jestli by to moje skica krabice od bot s laufem vyhrála ;-):-)

Garrth
Admin

zkusit se ma vsechno 🙂

Kurt von Strohm
Člen
Kurt von Strohm

no pokud je krabice od bot s laufem podle tebe ideální tank tak proč to nezkusit ? 🙂

Bluetomcat
Člen
Bluetomcat

Soutěž super, už se těším na výtvory.
Jen takový detail, ten nadpis v bílé barvě na PC celkem OK ale na mobilní verzi webu není vůbec vidět oproti tomu bílému pozadí.

Garrth
Admin

vim, ale proste cerne okraje textu odmitaji fungovat

Vortho
Čtenář
Vortho

O co přesně go? Já bílej nadpis na bílým pozadí nemám…

Garrth
Admin

na hlavni strance nahore jak jsou vzdy ty 2 nejnovejsi prispevky, tak je bily text na bilem pozadi obrazku

Glock17
Čtenář
Glock17

Můj ideální tank vypadá úplně jednoduše, protože splňuje zásadu tří metrů – je jen metr vysoký, má pancíř o metrové tloušťce a ráže jeho kanonu je jeden metr. Jeho obrázek je úplně jednoduchý, bo z něj nevidíte víc než ústí kanonu = viděl bych to na kružnici s drážkami symbolizujícímí vývrt.

Ale teď trochu vážněji – nejsem milovníkem tužky nebo pera. Vzali byste do soutěže fotku modelu neexistujícího tanku (ne, nebude to nic z nabídky kitařských firem, je to čistý scratch-built)?

Tiger II.
Čtenář
Tiger II.

Takze moze mat aj sci fi dizajn (laser ci plazmovy strely)alebo klasicky ,aby zapadal do obdobia z WOT kanon max. na apcr municiu. To by sa hodilo upresnit.aj ked z textu sa spominaju doplny ako retaze ,lana, takze skor asi klasicky WOT tank.:) idem kreslit.

Garrth
Admin

jakykoliv tvuj ideal .. netusim jak vic to upresnit nez je veta z prvniho odstavce textu – “V soutěži půjde o to, nakreslit váš ideální tank (i nereálný).”

Glock17
Čtenář
Glock17

Musí jezdit po zemi, ne lítat ve vesmíru. Namaluj TANK, ne USS Enterprise.

Garrth
Admin

tak vznaset se nad zemi muze …

Glock17
Čtenář
Glock17

Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo, že?

bykop
Čtenář
bykop

Všichni jsou blázni, až na mě a tebe. A ani tebou už si nejsem tak docela jistý. 😛

Glock17
Čtenář
Glock17

Na moji obranu budiž řečeno, že jsem byl při psaní pod vlivem otravy monooxidem vodíku.

Glock17
Čtenář
Glock17

Off topic dotaz:

Mám v kasárnách nenaverbované členy posádek – 2 x z vánočního speciálu + 7x z osobních misí. Včera mi to v garáži vyhodilo hlášku, že si je mám naverbovat, jinak že budou odstraněni… Nevíte do kdy je mám naverbovat a které z nich?

bykop
Čtenář
bykop

Ty Vánoční co nejdříve. Z osobních misí není třeba spěchat.

Glock17
Čtenář
Glock17

Ale vždyť ta hlavní trouba z českého fŕa i samo WG tvrdili, že odměny za vánoční atmošku nezmizí jako v předchozím ročníku. Zase už změnili názor?

paiwer
Čtenář
paiwer

Pry je spatny popisek

licus_10
Čtenář
licus_10

WOTVALENTANK – snad 1 den prémiového účtu. Mělo by to prý fungovat do 19.2.2019 🙂