Hack’n’slash ve světě temné předkřesťanské mytologie!


Intenzivní akční RPG od vývojářů ze srbského studia Mad Head Games hrané z izometrického pohledu, postaví hráče proti hordám divokých nepřátel, starověkých pomstychtivých bohů a nabídne jim i démonické nepřátele, založené na předkřesťanské mytologii. Ve hře Pagan Online se hráči dostanou do lítých bojů a čeká na ně spousta krvavých bitev, ale také několik herních režimů s různě obtížnými úrovněmi. Obsah bude průběžně aktualizován včetně epizod nazvaných Battle Chapters.

Premiéra je plánována na rok 2019, ovšem již nyní se můžete zaregistrovat na předběžné testy na stránkách pagan-online.com.

Pagan Online je nová hra s čerstvým přístupem k akčním RPG. Nabízí náročný, ale dynamický boj, silné hrdiny se spoustou vybavení a nekonečné množství krvavé slávy. Titul ve formě klasického “crawler dungeon” současně přiblížil hru ke stylu známému z MOBA.

“Mad Head má talentované a vášnivé lidi, kteří dávají do svých her vše, co je potřeba, aby byl výsledný produkt co nejlepší a úžasný,” říká Jacob Beucler, produktový manažer společnosti Wargaming . “Toto studio jsme vzali pod svá křídla, jelikož i my jsme začínali a na začátku jsme vše vsadili na jednu kartu – World of Tanks. Pagan Online je vzrušující dobrodružství a my pomáháme dostat hru do povědomí hráčů po celém světě.”

“Ve hře Pagan Online jsme vylepšili bitvu v akčním RPG s pohledem shora a využili to, co je v nejlepších hrách MOBA, abychom vytvořili něco, co je rychlé a ohromující i pro super náročné hráče,” dodává Uros Banjesevic, spoluzakladatel a creative director z Mad Head Games. “Je vzrušující sdílet naší práci – ovoce naší krve, potu a slz se světem!”.

Plníte různé mise, máte k dispozici mnoho herních módů, obtížností, dlouhou kampaň pro jednoho hráče (postupně se bude prodlužovat o epizodický obsah). To vše vás bude bude přitahovat k pravidelnému hraní. Bez ohledu na to, zda bude hráč hrát jako začátečník nebo jako zkušený hráč, co miluje obtížné hry a vyžívá se v brutálním chaosu, či jako hráč, co chce soupeřit se svými přáteli, pro všechny bude Pagan Online nabízet širokou škálu možností!

 

15
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
Le3ky
Čtenář
Le3ky

tak nech sa to podari wg

VijaCZ
Člen

Škoda – mohla to bejt fajn hra. Ale pak jí vzal pod svá křídla WarGaming, takže…. ne, další hru od WG rozhodně ne.

Vortho
Čtenář
Vortho

Ano, protože je to špatný jenom z principu, že s tím má WG nějakou souvislost. Ach jo…

IksDee
Čtenář
IksDee

To víš, to sou WoT mrdky co brečí že WG jede business a ne nějakou pojebanou charitu…..
Asi nějaká chudá zamindrákovaná píča co neumí hrát a nemá peníze na premiáky xD

Jinak koukal sem YT a tahle hra vypadá zajímavě, no uvidíme.

Garrth
Admin

IksDee – uz jsem te minule varoval, aby ses nechoval jako curak, tak toho prosim nech

chapu, ze u plebiatu je to bezne vyjadrovani, ale nech si to na ulici, diky

Hollohlaway
Čtenář
Hollohlaway

Třeba ho to vzrušuje…

VijaCZ
Člen

Právě že vypadá zajímavě. Právě proto je mi docela líto že její tvůrci skončí v područí nemilosrdný mezinárodní továrny na prachy. Aby nedošlo k mýlce : nemám problém za zábavu platit, tvůrci her si (většinou) svoje prachy zaslouží a i do těch tanků sem dřív nějaký ty prachy nacpal a nelituju toho. Problém nastává v okamžiku kdy o vývoji hry přestanou rozhodovat vývojáři a začnou rozhodovat rychlokvašení manažeři. Pak to většinou dopadá jako v těch tankách, kdy je dlouhodobej stabilní zisk nahrazen snahou o co nejrychlejší vytěžení větší částky, třeba i za cenu ztráty popularity, ztráty důvěry a v konečným důsledku ztráty hráčů ( a tedy konce hry ). Jak tak sleduju vývoj WoTka, myslím že ten okamžik nastal tak před dvěma lety, nebo kdy to vlastně do WarGamingu vstoupil Čínský kapitál… a upřímě, já osobně jsem spíš pro variantu kdy hra má co nejspokojenější hráče, kterým je poskytován co nejlepší zákaznický servis, kdy se opravují chyby s maximální prioritou a stran placení je dávána přednost menšímu stabilnímu příjmu – protože to mi říká že firmě na zákazníkovi záleží a na hře taky. Současný stav WoT je “použít a odkopnout” a to se mi nelíbí. Právě proto že se mi ta hra v tomhle článku podle videa líbí sem napsal co sem napsal. Pokud se WG takhle chová ke svojí jediný globálně úspěšný hře, bude se tak chovat všude. I v “Pohanech online” .

Dedek
Čtenář
Dedek

Vija neboj, tam artyny nebudou 🙂

VijaCZ
Člen

😀 pobavilo. Mě jde spíš o zábavnost, viz post o kousek výš. V tankách zábavnost ubíjí rychlokvašení manažeři ( a artyny samozřejmě, to už mi nikdo neodpáře ) a mám obavy aby ti manažeři nepohřbili i “Pohany”

Nudím Nudimicz
Čtenář
Nudím Nudimicz

Nějaká hra kde bych jen mackal space a padalo to po tisících nebylo to náročný a bavilo mě to?

Rokusan
Čtenář
Rokusan

Hral som pár hodín ich Master of Orion,dosť skoro nabehne rutina a hlavne pre mňa mala mapa ,malo civilizácií.Sklamanie. Lietadlá a lode im veľmi nevyšli ….Možno keď podporia iné štúdio nebude to také sklamanie,aj ked rubačky a skákačky nehrám .:)

Bluetomcat
Čtenář
Bluetomcat

Tak z těch jmenovaných her si nejlépe vedou lodičky, jenže momentálně ta hra stagnuje a vývojáři už neví co dělat dál. Lodě jsou doteď jeden velký nedodělek, prakticky co druhý patch je nějaká raznatní změna mechanik a lidi jsou už z toho otrávení. Momentálně hra upadá, od hráčů je slyšet jen nářek toho jak se hra postupně přizpůsobuje retardům, zkrátka sr moc zjednodušuje a už se z toho stává jen tupá přestřelovačka a hráče si tam musí udržovat denním bonusem kontejnerů kde máte nanošanci dostat něco hodnotnějšího.
Poletuchy nechápu. Jak se taková sračka mohla udžet tak dlouho? Momentálně je to jen debilnější kopie WT, stávající hráče to jen nasere, hráče z WT to nepřitáhne a noví hráči nikde.
Master of Orion jsrm dostal zadarmo v nějakém bundlu a ta hra je těžká nuda. Je to jen remaster bez nových nápadů a mnohdy ještě nudnější než původní hra.
A ostatní tituly ani nezmiňuji, to je těžká katastrofa.
Tak ať si každý přebere jak zo asi tak s touhle hrou asi tak dopadne?

Rovano
Čtenář
Rovano

Jak to vypadá s Total War Arenou netušíš?

Garrth
Admin

od doby testu, kde lidi konstatovali, ze je to o nicem, ani prd

Bluetomcat
Čtenář
Bluetomcat

Od té doby co to spustili je ticho jak po pěšině. Buď vyšlo pár PR článků kde je to prakticky o ničem a pod články je prakticky 0 komentářů, nebo pár čánků kde to sjeli odshora dolů a i komentáře tomu dávají za pravdu. Zkrátka další fail alá WG.