Člověk je tvor zvědavý a tak i já jsem zavítal na testserver omrknout nadcházející aktualizace, co že nás to čeká. Pro ty, kteří nesledují novinky – kromě známých změn, tedy přidání britských lehkých tanků, změn v osobních misích a výzdobě vozidel a několika skrytých změn a novinek, jako je zrušení poškozování spojenců. Ale postupně.

Britské LT z první ruky

Vyzkoušel jsem si všechny nové britské tanky. Tedy téměř všechny, dostat se s vozidlem tieru 7 do bitvy se ukázalo jako nadlidský úkol a po půlhodině ve frontě jsem to vzdal. Od 8. tieru výš už s tím není problém, takže lze vozidla nějak laickým okem zhodnotit.

Jsou slabé a nebude to linie pro horší nebo méně zkušené, stejně tak to nebude nic pro ty, kteří rádi střílí a chtějí se chlubit úctyhodnou hodnotou nastříleného poškození. Jejich pancíř neexistuje a setkání s HE municí opravdu hodně bolí a děla nepatří k těm nejlepším ve hře, stejně tak ono slibované „velké poškození na výstřel“ se nekoná. Pokud k tomu přičteme pouhých 16 granátů, které do bitvy veze tier 10, je jasné, že pro střelce a dmg dealery tyhle stroje nebudou. Nezanedbatelnou nevýhodou jsou změny posádek. Na 1. až 5. tieru má linie lehké tanky, následuje střední tank Cromwell a návrat k lehkým tankům od 7. tieru výš, což je korunováno pouhými dvěma členy posádky u Manticore ve složení- řidič (který druhou rukou nabíjí dělo) a velitel (který zastává roli všech ostatních členů posádky). Co máte dělat s přebytečným střelcem ze sedmé, osmé a deváté úrovně, kde jsou tři členové posádky?

Proč tuhle linii hrát? Nabízí vcelku unikátní herní styl. Z velké části budete závislí na vašem týmu. Stroj nabízí jedinečnou kombinaci velmi dobré kamufláže, která je dána jejich miniaturním rozměrem, takže vám ke schování bude stačit kdejaký trs trávy – v jednom takovém mikrokřovíčku mě neviděl nepřátelský Lowe na 160 metrů a já jsem mezitím svítil půlku jeho týmu. Takže na pasivní, případně i aktivní spoting jsou noví Briti dobří. Pokud tedy nepotkají kolová vozidla. No a pak už jim zbývá jen aktivní úloha v závěru hry, kdy můžou dorážet téměř mrtvé nepřátele a případně nějaká ta podpora spoluhráčů. Není to moc, ale stačí to, abych se já osobně těšil až přijdou do hry. Konečně je lepší, když vyjde slabá linie a je prostor pro její zlepšování, než naopak když WG vydá OP potvory a pak neví, jak je balancovat tak, aby hráči moc nekřičeli.

Jestliže neoplýváte dostatečným zkušenostmi (tím nechci nikoho urazit), nebo k vám nejsou okolnosti příznivé a nebo jen smůla, dopadnete s těmito tanky nejspíše takto.

Vylepšené samolepky

Výzdobu a podobné blbinky s dovolením hodnotit nebudu, není to nic pro mě, ale svoje fanoušky si různí medvídci, hvězdičky a romantické krajinky přes celý tank jistě najdou. Jen poskytnu malou ukázku a trochu k jejich možnostem. Obtisky nově můžeme dát na celý tank, kde jsou na vozidle zelené body. Na jeden tank je možno umístit maximálně dva obtisky a dají se vrstvit na sebe.

Poškození spojenců zakázáno, nebo ne?

No a teď ke změně, která bude mít dopad na všechny hráče – odstranění poškozování spojenců. Hned na začátek musím říct, že to není přesná definice, protože artynám zůstala možnost omráčit spojence a je naprosto beztrestná, dokonce bez pokuty, jak prokázal můj test. Ono samotné odstranění team dmg by byl výborný krok, to bezesporu, snad každý si občas vyčítal, že spojenci nadával za ránu do vlastních řad. Najedete před dělo spojenci nebo on vám a nechtěný “pozdrav” je na světě. Tohle hádám nebude chybět vůbec nikomu. Pak ale dobrá myšlenka narazila na lidský faktor. A došel jsem k názoru, že odstranění team dmg je dvousečná zbraň a její zavedení nemusí být jen pozitivním krokem.

Extrémním případem je trolling spojenců – a přes veškerou, přibližně čtyřhodinovou snahu a prosby, že testuji systém trestů a ať mě reportují, se mi nepodařilo získat modrou barvu, a přesto, že moje chování na testserveru rozhodně nebylo v pořádku, systém jej vyhodnotil jako naprosto vyhovující. Jak v bitvě s dělostřelectvem, tak následně při nepřetržitém strkání, blokování a všech myslitelných podlostech.

Tam, kde by k umravnění trolla doteď stačil jeden či dva „výchovné“ výstřely, byl najednou spojenecký tým proti škůdci naprosto bezbranný. Ani sestřelit takovému dobrákovi pás a ujet není možné. Veškerá obrana se smrskla v pasivní čekání, až a jestli ho to přestane bavit. To je ale extrémní příklad. Mnohem častější věc, se kterou jsem se setkal, je spolupráce v četě, kdy jeden blokuje výhled nebo cestu spojencům vlastním tankem bez obav z vlastního poškození a druhý má mezitím všechny cíle sám pro sebe. Lovci čísel ve statistikách nebo ti, co se nestydí drobně podvádět při plnění misí, jistě zpozorní. Dalším možným zneužitím je schválně vjíždět do rány někomu, kdo je známým hráčem – ať už v dobrém nebo špatném slova smyslu – a tím mu kazit hru. Závěrem – dosáhnout „mínus jedna“ nebo pokuty jde i v této verzi hry, některé mechaniky stále fungují, ale návod pochopitelně poskytovat nebudu. Inu doufejme, že se budeme častěji setkávat s pozitivním vlivem této změny, než naopak.

Další změny v CT

No a s těmi skrytými drobnostmi jako například, že se v datech hry objevil Obj. 777 v.II a další nové prémiové tanky, nebo že proběhly další změny na nedávno upravovaném STB-1,  byly ještě upraveny parametry kolových vozidel a mapa Malinovka.

Výčet změn v 1.6 zakončím zrušením týmových bitev. Nedokáži posoudit, jak byl režim oblíbený. Mnoha hráčům chybět nebudou, pro jiné to byl dobrý způsob jak utéct z náhodné bitvy. WG měl jeden čas s týmovými bitvami velké plány. Byla spuštěna liga, ta však nevydržela dlouho. Hladově jsme čekali až jí opět obnoví, dokonce tak dlouho, dokud většinu nepřešla chuť. A zanedlouho budeme na tento režim jen vzpomínat.

STB-1
  • Rychlost otáčení podvozku byla snížena z 55 na 52 ° / s.
  • Rychlost otáčení věže se zvýšila ze 46 na 50 ° / s.
  • Úhly náklonu se zvyšují z +9 na +15 ° (+21 ° s aktivním hydropneumatickým zavěšením).
  • Úhly sklonu pracují dolů z -6 na -8 ° (-14 ° s aktivním hydropneumatickým zavěšením).
  • Minimální rychlost přepínání hydropneumatického podvozku byla zvýšena z 15/24 km/h na 30/30 km/h.
Kolová vozidla
  • Při přepínání mezi jízdními režimy již kolová vozidla neztrácejí výkon motoru. To je důležité zejména při kombinaci režimů jízdy.
  • Při přepínání mezi režimy se kola zvednou a sníží realističtěji.
  • Zlepšila se fyzika trakce.
  • Pokud narazíte na překážku, bude v některých případech snazší získat kontrolu nad vozidlem.
  • Přidána možnost přepínání mezi režimy během odpočítávání před bitvou. Totéž platí pro švédské stíhače tanků

    No a tady se můžete podívat na video o poškozování spojenců přímo od WG. Nezapomeňte si zapnout české titulky.


Pro článek byly použity podklady a citace od Viji, tímto mu děkuji za spolupráci.


Celkem chápu rozhořčení nad arty. Ani mě netěší zachování ochromení. Je to celkem logické ho zachovat, když vedle mne šlehne granát od dělostřelectva, tak nepozná, jestli jsem spojenec či ne. Jestliže v Minsku se rozhodli zrušit poškození spojenců, měli to udělat bez výjimek. Projektil z těžkého tanku si taky nehledá svůj cíl sám. Z toho mi vyplývají dvě věci. Pokud chtějí vypnout Friendly Fire, tak komplet i s ochromením a nebo do toho radši nerýpat. Každopádně vypnutí tohoto prvku hru posune znovu o kousek blíže arkádě.

153
Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na
DoktorKevina
Admin

!!! TROCHU ZKLIDNÍME DISKUZI !!! TO PLATÍ PRO VŠECHNY

zdenek125
Čtenář
zdenek125

Máš pravdu doktore, krmím trolla 🙁

Bigman
Čtenář
Bigman

Proc z toho clanku citim Viju? Vcelku je Me jedno, jestli artynam nechaji ochromeni a nebo ne, jenom chci rict, ze tohle je typicky clanek Vija a jeho jedinecny nazor na artyny.

DoktorKevina
Admin

A dočetl jsi to do konce?

Bigman
Čtenář
Bigman

Predstav si, ze ano a pokud chces rict, ze jsi pod tim podepsany ty a Vija s timto clankem nema nic spolecneho tak asi bude nekde problem jinde a to v pravde? Nechtej Me tvrdit, ze tohle jsi sesmolil ty a Vija s tim nema nic spolecneho, protoze v tom pripade by jsi hodne klesnul.

DoktorKevina
Admin

Tak si přečti to co je napsáno pod tím videem.

VijaCZ
Člen

Možná to pro tebe bude obrovské překvapení, ale věta v článku
“Pro článek byly použity podklady a citace od Viji, tímto mu děkuji za spolupráci.”
znamená že tam opravdu jsou kusy textu a některé obrázky ode mě.
To je překvápko, co?
Tyvole to je zvláštní, oni tam píšou že se na tom podílel Vija a ono to vypadá že se na tom podílel Vija, to musí bejt nějakej podvod!
Celej původní text a další jiný obrázky jsou k vidění na mym fejsbuku a ve fejsbukový skupině kde mi svěřili moderování.

Bigman
Čtenář
Bigman

Jsi si opravdu jistý, že se píše “fejsbuk” ? 🙂 Nejsem si jistý, jestli to svěřili tomu pravému. 🙂

VijaCZ
Člen

Já píšu fejsbuk nebo fácbug nebo jakoukoliv jinou zkomoleninu. Fejsbuk je proste fejsbuk. pořád lepší to psát jak se to vyslovuje než vyslovovat jak se to píše 😀 Co tam máš dál proti mě? Nezapomeň že sem ti dnes ráno naschvál zvonil budíkem, pak sem ti upadnul klíče a nakonec sem ti položil do cesty ten bagr…..

Bigman
Čtenář
Bigman

A Já jsem si říkal, který cheater to má na svědomí a myslel jsem na Konvalinu, ale jsem rád, že jsem se spletl, jenom by jsi tedy měl asi pozměnit to psaní o Konvalinovi a napsat, že vlastně podvádíš ty… :-))))))

VijaCZ
Člen

Bigmane Bigmane, ty DavLasi Dejnočíslový, takže k obraně nefér herních mechanik přihodíš ještě zastávání se lháře, cheatera, podvodníka a zloděje konvaliny? To mě pobavilo, falší komediální číslo prosím, pokračuj 😀

Bigman
Čtenář
Bigman

Já se ale Konvaliny nezastávám nebo jsi to z toho pochopil?? Podvodník asi byl i když třeba i Marty tvrdí, že nee a jestli je zloděj to opravdu nevím, ale ty asi ano když to píšeš. Co jsou nefér herní mechaniky??? WG udělalo hru a dalo do hry určitá vozidla a tak to je a co si myslíš ty je přeci úplně jedno, ale ty se neustále snažíš každému vnucovat ty tvoje blbůstky.

DoktorKevina
Admin

A co lidi co nemají rádi kolečka . . . těm budeš taky říkat aby šli k doktorovi? Ja třeba nemám rád ve hře goldy a taky proti nim vedu soukromou válku.

Bigman
Čtenář
Bigman

A jak jsi prosím tě daleko s stou tvou válkou??

DoktorKevina
Admin

Asi jako boj s arty

Glock17
Čtenář
Glock17

Nemám rád kolečka a k doktorovi už chodím (na pokec – je to spolužák ze základky). Léky na depku jsou prý fajn – starosti nezmizí, ale už nedeptaj.

DoktorKevina
Admin

V článku jsem použil to co je relevantní a vija se do arty ani moc nepouštěl. Zmínil jen zachování stuntu u spojeneckého zásahu. Což je problém a není sám komu se to nelíbí viz níže v komentech. Dokonce není sám kdo nemá rád arty a netají se s tím. Opět viz níže.
Spíš mám pocit, že ti vadí sám Vija. Když mi budeš dodávat relevantní informace z RU serveru a sledovat dění okolo hry jako on a budeš to dělat třeba i lépe není problém bráti články od tebe. Několikrát jsem komunitu tady žádal o spolupráci. Zatím nikdo se neozval.

Garrth
Admin

tak to vem kompletně česky – ksichtokniha (facebook), tytrubko (youtube), křeč (twitch), cvrlikač (twitter), … 😛

Bigman
Čtenář
Bigman

Vija a jeho nazor na arty je opravdu uz trapny a mel by asi opravdu navstivit doktora.

DoktorKevina
Admin

Jo už u mě byl a dobrý s jeho diagnozou nemohu nic dělat. Prášky to nespraví. Není to nemoc, ale přesvědčení. Mnoho lidí to tak má. Stačí se podívat do historie. Například na začátku 20. století v Rusku či o pár let později v Německu a Číně to je tak stále a mohu jmenovat dále.

Myslím to fakt ironicky. 🙂

VijaCZ
Člen

Plány pětiletky splníme, artyny odstraníme!
Protiartynářská práce osvobozuje!
😀

Bigman
Čtenář
Bigman

Léčba nepomohla, vyzkoušej to znovu.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Čoveče, to musí být život, všude samý blbec, jenom ty jsi letadlo …

DoktorKevina
Admin

Já ho, ale neléčil. Přesvědčení se nedá léčit. To je to samá jako bych měl léčit tvoji nenávist k Vijovi.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

a seš si úplně jistej, že toho doktora má navštívit Vija?
A mimochodem, co takhle sem hodit skutečný nick, abychom mohli obdivně vzhlížet k hernímu bohu … a jen tiše závidět tmavě fialové staty 😂

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

A co ti vadi? I kdyby to cele psal Vija, tak clanek je dobre napsany na zaklade testu. Neni tam nic vylozene hate, takze OK.

prde1966
Čtenář
prde1966

Jmeno1 – Ale, ale – žeby mal odrazu pravdu a ešte k tomu aj v testoch? To sú mi zmeny u pána – arty sú tu furt a sú potrebné a trestná “imunita” nadtriedy neexistuje…..

bcstano
Čtenář
bcstano

Presne toho som sa obaval co sa tyka UK LT ze sice tanky unikatne ale vo vysledku skor podpriemerne a mozno este viac frustrujucejsie nez lajty vseobecne. Ked uz su ake su a vychvaluju na nich alfu ktora je sice nadpriemerna ale nie ze uplne velka. A kedze DPM je biedne a navyse velmi malo municie ta alfa mala byt vyssia a teda ze nie nadpriemerna ale medzi lajtami proste najvacsia. Ak sa po lete k hre vratim tak urcite asi skusim ale nejak moc to nelaka :/

Krabat
Čtenář
Krabat

Vypnutí FF je podle mě krok zpět. Do teď jsem musel být opatrný, když mezi mnou a cílem byl spojenec. Teď to budeme sypat hlava nehlava. Bude dost nepříjemné, když budu v souboji jeden na jednoho a dozad mi to bude sypat spojenec, který mi sice neudělí poškození, ale určitě se leknu, že mám na zádech druhého enemáka, což mě určitě vyvede z koncentrace na souboj.Teda pokud budu vědět, že do mě střílí spojenec…. Zásadní otázka: zobrazuje se střelba od spojence jako zásah bez poškození, nebo se mi nic nezobrazí a já nebudu ani vědět, že do mě střelil spojenec?

jukl
Čtenář
jukl

V tom videu se to řeší – oznámení bude, bude i viditelný zásah, všechno proběhne normálně, akorát neubere HPčka.

VijaCZ
Člen

Má odlišný zvuk údajně. Za celou dobu strávenou na testserveru sem dostal jen od spojenecký artyny ( jak jinak ) takže stran zobrazení nemůžu sloužit informací.

Krabat
Čtenář
Krabat

Takže to bude matoucí jako ve FL. Škoda. Pravda je, že i dnes, když tě někdo flákne ze zadu, tak je to matoucí. Myslím ale, že teď to bude daleko častěji a někteří to budou dělat schválně.

Rax
Čtenář
Rax

Vypnuti FF je naopak krok vpred. Tenhle toxicky prvek nema ve hre co delat. Zasah od spojence by mel byt bez efektu, protoze je to opravdu zbytecne rozptylovani a navic spousta horkych hlav se odvetne vyda dotycneho treba blokovat ci jinak mu skodit ve hre. Nejsem si jisty, jestli byl ponechan prvek sankce za poskozovani spojencu, v coz doufam. Mechanismus, ktery by detekoval tlaceni, ci blokovani spojence (nadmerny kontakt spojeneckych vozidel), by mel byt uveden spolu s tim.

PeeTee
Čtenář
PeeTee

beztrestný stun od artyn bude velký problém,do ted pokud týpek nebyl kretén nestřílel na enemy tank v těsné blízkosti,ted to tam budou šupat jak o život a těžáci na open mapě a na close budou neustále v ochromení

prde1966
Čtenář
prde1966

presne tak, to je u mňa veľká chyba na tejto zmene. Ale zďaleka nie jediná – zmizne taktická využiteľnosť hrozby teamkillingu pri bezprostrednej hre na blízko – využitie enemáka na schovanie pred ostatkom enemy teamu za ním – a o artách ani nehororím. Troling spojencov dostane nový, frustrujúcejší význam a je toho vác…

jukl
Čtenář
jukl

“Mnohem častější věc, se kterou jsem se setkal, je spolupráce v četě, kdy jeden blokuje výhled nebo cestu spojencům vlastním tankem bez obav z vlastního poškození a druhý má mezitím všechny cíle sám pro sebe.” – s tím jsem se nikdy nesetkal, nwm.

“Dalším možným zneužitím je schválně vjíždět do rány někomu, kdo je známým hráčem – ať už v dobrém nebo špatném slova smyslu – a tím mu kazit hru. ” – to můžou dělat přece už teď, navíc teď to má vedlejší efekt.

Přijde mi zbytečné vytahovat nějaké hypotetické scénáře, imho by mělo platit to co je psáno na konci – odstranění dmg včetně stunu. Paradoxně, před časem mě napadlo jiné řešení – ponechání dmg a naopak odstranění friendly stunu, pokud artyna oTéčkuje místo palby (něco na způsob fajrindahouly).

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

To nejsou hypotetické scénaře, s vytlačováním z pozice, blokováním střelby, snahou znesnadnit ti míření se setkávám docela často. No a teď to bude ještě častěji, protože doteď se takový jedinec dál poléčit třeba přesnou do pásů, aby si to užil, když ho to baví ….

jukl
Čtenář
jukl

Já říkám, nevím.. za 20k bitev se mi to stalo JEDNOU, že mě někdo blokoval..

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Tak to máš kliku 😇

Makaan
Čtenář
Makaan

to máš skutečně kliku, jen včera se mi to stalo asi 3x .. nepočítám omyl nebo nepozornost, ale cílené blokování..

Pepa
Čtenář
Pepa

jukl, zahraj si front line a bude tě blokovat každej druhej kokot.

Pavel-13
Čtenář
Pavel-13

To asi hraješ jinou hru.

jukl
Čtenář
jukl

Ano hoši, hraju uplně jinou hru, jsem tu náhodou. FL jsem něco nahrál, tvrzení, že mě tam blokuje “každej druhej kokot” je blábol. Rád bych viděl ty vaše replaye, jak se vám to stává běžně na denní bázi, protože ve hrách si ani obecně nějakého vytlačování atd. nevšímám, jednoduše to nevidím. Třeba je to playstylem, jednoduše nesedím jak pecka v nevhodné pozici na nevhodných místech, často jezdím do dost agresivních pozic, kde mě ani nemá kdo vytlačovat, nemám potřebu jezdit někam, kde už je pět tanků na jednom keři, protože tam prostě budu k ničemu atd.

zdenek125
Čtenář
zdenek125

No, pokud píšeš z hlavního účtu (asi ne, ale pak sis vybral špatný alias), tak to potěš koště …

P.S. Je pravda, že v FL se mi to moc nestává, ale pokud už ano, tak je to fakt zážitek …

jukl
Čtenář
jukl

Ten alias už mám 23 let jestli dobře počítám :)), někdo mi ho zabral, mám ještě jednu další záložní variantu (JKL), ale ta je taky zabraná (tam akorát přemýšlím, zda by se support neslitoval a tamten účet nepřejmenoval, protože je evidentně mrtvý už bazilion let).

Ve FL je častější nahodilé srážení než na randomu časté, s tím bych souhlasil (souvisí s odlišnou dynamikou celé hry), ale ničeho závažného si nevšímám. Prostě mám pešek no, přisámbohu, jednoduše se mi to nestává. Jak se mi to stane, okamžitě tu přiběhnu a budu bonzovat, ale prostě není co, ani si toho ve hře nevšímám.

zdenek125
Čtenář
zdenek125

To není nic proti tobě, jen mě rozesmál popis taktiky ” často jezdím do dost agresivních pozic, kde mě ani nemá kdo vytlačovat, nemám potřebu jezdit někam, kde už je pět tanků na jednom keři, protože tam prostě budu k ničemu atd” a ve spojení se skóre, které má JUKL :-).

Chápu, že nechceš ukazovat staty, je to tvoje volba, kterou bez problémů respektuji, protože v tvém případě nikoho neurážíš (ani skupinu nebo jednotlivce) a to že, máme odlišný názor na FF, znamená, pouze to, že MÁME ODLIŠNÝ NÁZOR, což je základní právo a výsada demokracie.

P.S. na rozdíl od tro(t)la, který zde cítí potřebu urazit každého, se kterým nesouhlasí a který se za svůj “nový” nick skrývá nejspíš proto, že se jedná o některé z es oficiálního fóra (podle mého osobního přesvědčení nás zde oblažuje nejspíš přímo samotná K-11)

Bigman
Čtenář
Bigman

Co máš s těmi účty( chceš si honit ego nebo co?), pouze vyjádřil svůj názor a ty by jsi neustále jenom řešil účty…jsi zdráv??

Pepa
Čtenář
Pepa

Když si na FL něco nahrál, tu určitě víš o pozici na okraji mapy v zóně A. Při obraně se tam dá vyjet na tu “horu” a je odtamtud krásně vidět na cap, můžu ti garantovat, že pokud si tam najedeš a budeš tam stát s čímkoli jiným co není trojúhelníček, tak se pokusí nějaký ňouma tam odsud vytlačit, protože se mu nelíbí, že tam stojí, ať už proto že máš lepší pozici, nebo proto, že si myslí, že nic neděláš protože tam přece campíš a když nemáš troúhelníček, tak asi nemáš právo na to stát na nějaké pozici. Tohle samé platí pokud se někomu znelíbí, že nehraješ lighta jako zkriplenej kolobežkář a nejezdíš mezi enemákama jako by se nechumelilo. Pokud jak ty říkáš, nesedíš jak pecka, tak potom tu máš skvělou mechaniku, které se říká artyny. Takže si můžeš vybrat, buď najedeš do tvojí “agresivní” pozice a necháš se sfarmit artynou, nebo si někde stoupneš jako pecka a vytlačí tě vlastní … V téhle hře bohužel již dávno nejde hrát tak aktivně jako tomu bylo dřív.

Vortho
Čtenář
Vortho

Ta pozice je dost zrádná, musíš sledovat dění u toho kostelíka a zavčasu sjet… jinak se tam dá velice snadno zdechnout. Já se radši zdržuju v prostoru mezi kostelíkem a tou vyvýšeninou se šutrama (včetně), ten přístup na cap je tam taky pohodlnej, hlavně pokud druhá půlka týmu něco dělá a přiměje capující trochu zazmatkovat…
Nejlepší ale je tam (do capu) s EVEN nebo LT432 zajet, přímo za první skálu (z pohledu obránce samozřejmě), a prostě dřepět… vůbec nic nedělat, jenom dřepět. V ideálním případě se ani nespotneš na proxy a jenom sbíráš body za blokování capu 😉

jukl
Čtenář
jukl

@Pepa: hele, tu pozici znám, je to jedna z těch kvalitnějších pozic pro td, na druhou stranu když hraju útok s TD (byť to už tak nehraju), tak tam mám předmířeno, protože tam věčně někdo sedí. Nikdy jsem tam s medkem nebo lightem neseděl, tak opravdu nevím, zkoušet se mi to nechce, už jen čistě proto, protože to je imho pozice pro mt/lt dost na hovno, mají držet counter u kostela, případně dělat něco jiného užitečného.

Nesdílím názor, že hra se dělí na kempení a nechávání se zfarmit artynou, takhle to nevnímám. A upřímně – nechápu lidi, co si vezmou do hry např. rychlé medko a následně někde trčí v keři za skálou.

Pepa
Čtenář
Pepa

@jukl ano a přesně stejný názor jako máš ty, tak má asi tak 70% lidí, kteří vytlačujou. Jenom proto, že to není trojúhelníček, tak přece nemůže hrát pasivně … Musí mít tu pozici u kostela. Ty si přesně jeden z tech co bych se nedivil, kdyby tam odsud vytlačovali … Ono hrát třeba T92 u kostela, jak ty říkáš, je předem zaručená sebevražda, tak v 90% případů, ti tam totiž přijede EBR a udělá na tebe naprostou sebevraždu, jen aby tě zabil, nebo tě vyhnal a ty s ním nemůžeš udělat vůbec nic. Upřímně taky sem nechápal lidi co si vzali medko a pak jen seděli … Jenže pak přišli do hry EBŘi.

Jukl
Čtenář
Jukl

@pepa já ale netvrdím, že nemůže hrát pasivně, nepodsouvej mi tu nějaké tvoje myšlenkové konstrukty. Píšu že tyhle lidi nechápu. Jak si z toho vydedukoval nějaká procenta, to snad ani nechci vědět. Já jsem podle tebe přesně ten co by ses nedivil, kdyby někoho vytlačovali a já ti klidně pošlu všechny replaye co mám, můžeš si svá slova ověřit, co ty na to?

Vortho
Čtenář
Vortho

Pokud někdo kvůli EBR radši s rychlým medkem dřepí, tak je to za mě člověk, kterej buď dejchá, nebo mačká klávesy, obojí nezvládne. Kolový vozidla jsou prů***, ale až takhle bych to nepřeháněl. Těch tvejch 90 % jsem viděl možná tak dvakrát třikrát, pokaždý dostal po tlamě… protože camperů, co vyříděj zaběhnutý EBR, je tam tak nějak vždycky dost.

stetkasek
Čtenář
stetkasek

Je to jasné, v přístím patchi budu hrát už jen za arty a bude mi jedno do jakých barviček budu pálit, hlavně ať to střílí rychle, rychle 😀

Merlin40
Čtenář
Merlin40

Bože, tak oni ne že buginám neubrali, oni je dokonce vylepšili a navíc jim ještě nasypali zrní v podobě papírových Britských lightů co střílí superpomalu. Základní capinu, a to je skutečnost, že bugina dostane z boku od prasete a odnese to jedním !!!! píchlým kolem !!!!, neodstraní. Ta hra jde fakt do tmy tmoucí. Jinak upřímný souhlas se všemi co se domnívají, že zrušení FF je nesmysl. Tuto sobotu blokován, vytlačován z pozice (medko T8 – medkem T10), na hulváta vystrčen do enemy palby přes roh ulice, minimálně 7 x úmyslně a tak zhruba třikrát to šlo přičíst na úkor hlouposti “pachatele”. Tenhle víkend byl mimochodem opravdu “unikum”.

Makaan
Čtenář
Makaan

Nu ve zkratce:
1) Britští LT – o ničem a těžce pay to win prémiové LT – https://www.youtube.com/watch?v=nSEvV404FGY – naprosto tristní selhání WG
2) friendly fire – chápu za tím myšlenku, ale toxicita WoT komunity jako celku je extrémní a obávám se, že to povede k velkému zvýšení trollingu a jiných potíží
3) Co se týče artyn – vše co s nima udělají, bude skoro vždy špatně.. Artyny v této hře být prostě nemají. Další věc – každá hra, co má nějakou mechaniku nepřímé palby nabízí možnost healu, ve WoT tohle není a nebude. Artyny jsou nápad WG diletanta a tak to taky vypadá. Horší už to nebude, tam už není kam klesnout.

Obecně mě pak mrzí, jakou má tahle hra úroveň komunity jako celku, lidi se v ní hádají a jsou toxičtí jako prase. Z něčeho lze vinit WG, z něčeho ale nelze. Osobně bych nasadil metodu cukru a biče. Poctivé a pohodové hráče bych tu a tam jemně odměňoval, například zálohami a pár misemi na pár XP a kreditů.
Toxicitu bych drtil železnou rukavicí, vytvořil bych tým lidí, kteří by monitorovali general chat 24/7 a osobně bych zakázal všechny modifikace, klienta bych pro ně zcela uzavřel. Ovšem ano, kompenzoval bych to týmem dalších lidí, kteří by měli za úkol to podstatné z dobrých modů přenést do hry, proč ne. WG by na nabrání dalších 20ti lidí pro každou oblast rozhodně nezbankrotovalo.
Pravdou ale je, že bych železnou rukavici uplatnil i na WG samotné. To, co předvedli s první verzí britských LT je výsměch nejhrubšího zrna. Lidem, kterýma tohle prošlo, bych minimálně sebral všechny prémie. Tohle není pochybení nebo omyl, tohle je výsměch lidem a totální ignorantství z pohledu tvůrce hry.

VijaCZ
Člen

Lajk – jen doplním že uzavření herního klienta pro modifikace neosvobodí hru od konvalinů – profesionální cheater packy pracují zcela mimo hru jako nezávislá aplikace, proto taky letmá kontrola k11 počítače ( jednoho ze čtyř které mají doma ) nemohla nic najít ( pokud už budeme věřit že kontrola opravdu proběhla )
Takže uzavřením klienta odstraníš veškerá vylepšení, včetně starého skladu, věrných zvuků, autentičtějších skinů tanků, hodin v garáži, přehlednějších rozhraní a tak dále, ale ty nejhorší cheaty zůstanou. nevylévejme vaničku i s dítětem.
( edit – překlep )

Vortho
Čtenář
Vortho

I módy ve složce jsou de facto nezávislý aplikace. Jenže i nezávislá aplikace potřebuje přístup do toho, co má ovlivňovat.
Dám ti jeden docela snadnej příklad na pochopení, ne moc vzdálenej – máš stats stránky. Ty stránky jsou nezávislý, stojej mimo. Přesto pokud jim uzavřeš přístup k datům, nebudou fungovat. Tedy ne do doby, dokud provozovatelé těch stránek nepřijdou na způsob, jak hacknout server WG. Totéž bys měl s módy. Akorát místo serveru bys měl uzavřenýho klienta. Vývojáři módů by tak nyní museli nejenom řešit, jak zůstat neodhalený, ale jak ten mód v tý hře vůbec zprovoznit. Už určitě cejtíš, že tedy nemáš tak docela pravdu… Ještě k tomu můžu přidat, že v tomhle případě je daleko snazší ztěžovat přístup do aplikace než ho odhalovat. Je to čistě o tom, že komunita radši nesmyslný zaměřovače a úpravy garáže než pro WG dostupnou ochranu před cheatama… Celá ochrana proti cheatům a (v herním průmyslu obecně i proti crackům) stojí na tom ne to mít neprolomitelný, ale aby se nevyplatilo to prolamovat a dotyčný šli radši o dům dál.

Garrth
Admin

funguje to pres memory injection, coz se osetruje tak blbe, ze se to ani nevyplati

Vortho
Čtenář
Vortho

Aha, ty víš, jak je stavěnej klient, v jakým stádiu je vývoj ochrany… a ještě mi chceš říct, že si tohle herní společnosti vyvíjej samy od píky.

Garrth
Admin

klient a stadium ochrany je jasne na dve veci, jinak by takove programy nefungovaly a ano da se to rozebrat … netusim, jestli na tohle existuje nejaka moznost koupe ochrany, nikdy jsem ji nevidel

Vortho
Čtenář
Vortho

Existuje. Buď si může firma dovolit licenci na hotový řešení, nebo nemá ani na vývoj vlastního… takže po čem sahaj. Ubi nebo Epic Games nevyjímaje.

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Co je to neprima palba? Vse co je mimo spotovaci vzdalenost nad 445 m?

PS: Artyny do hry patri od prvopocatku, tedy od roku 2008. Tam, kde je WG dotlacilo, za to muzou hateri egoisti, co neumi zvazitvedlejsi ucinky rozhodnuti. Vija je mala ryba, rrespective velka ryba v malem rybnice. Ty nejvetsi chyby vzesly od RU komunity.

Makaan
Čtenář
Makaan

nepřímá palba – protivník na tebe nemusí přímo vidět, aby tě mohl zasáhnout – může střílet zpoza kopce a tak podobně..

Jinak co já vím, tak artyny vzešly od SerBa jakožto nápad, který měl potlačit kempení. Jenže to funguje přesně opačně, čím víc artyn, tím víc se kempí. Např. když byl rebalanc artyn, SerB byl prý ostře proti a naopak chtěl dmg artyn ještě zvýšit, což kdyby se stalo, tak by efektivně zabil dynamiku hry a nikdo by nevyjel.

Co je druhá věc – lidi mají taky krátkou paměť a mají vždy tendenci si historii těžce přibarvovat, WoTko teď není dokonalé, ale oproti WoT 5-6 let zpět je úplně jinde.

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Takže když na tebe střílí přes dva keře na 500 m, tak je to přímá palba? A není to náhodou taky na základě informací přes vysílačku od spojenců? Ano, je to jednodušší než s artynou a mnohem přesnější.

A co se týče artyn, a Serba, tak víš houby. Hra se od začátku koncipovala jako arkáda s tím, že každá jednotka má svoje silné a slabé stránky, a taky protijednotky. Proto začínali hru vyvíjet od prvopočátku s Tigerem, T-34, Grillem(!) a dalšími třemi tanky (celkem 6 v alfatestu v září 2009). Nesnaž se dělat chytrýho, když víš houno.

Já hraju WoT od září 2012 a souhlasím, že WoT je někde úplně jinde než když začínalo, ale to neznamená, že vše se mi líbí a naopak, že všechny změny byly OK.

Makaan
Čtenář
Makaan

Ahoj, nějak nevidím, kde se naše informace o počátku hry-artynách jako nápad od SerBa vzájemně vylučují, že jsi konfliktní?
Jinak aspoň v mých očích je rozdělení jednoduché – přímá palba = nepřítel na tebe musí přímo vidět, technicky (neřeším spotting atp.) když on může střílet na tebe, můžeš i ty na něho. Nepřímá palba = nepřítel na tebe může, ale ty na něho opětovat palbu ze své pozice nemůžeš, protože on je třeba za kopcem.
PS: nikde jsem neřekl, že vím všechno nebo mám patent na rozum, pouze jsem vyjádřil svůj názor. Proč mám pocit, že tě strašně vytáčí jen to, že jsem se tady vyjádřil? 😀

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Co se týče Serba a artyn, tak nemůžu vyvrátit, že s tím přišel on, ale pokud bys znal tu dobu, kdy jely hry jako AoE atd., kdy na všechny jednotky existovaly protijednotky, tak je celkem jasné, že to muselo být implementováno do hry od začátku. Jak jinak ničit v tehdejší době neprůstřelná monstra když ne artynou. Asi jsi mladý a neznáš souvislosti. np

Přímá palba – nepřítel sice může teoreticky střílet, ale když nic nevidí, tak si moc nenastřílí. A mimochodem, hodně houfnic jako KV-2 dokáže střílet za horizont, takže de facto taky mohou opětovat palbu. 😛 Tohle kulhá na všechny nohy. Hodně krát jsem na hlavním fóru rozebíral artyny, ale tady se mi to nechce i díky formátu diskuse, který není úplně nejideálnější.

ad PS: Vůbec tě neznám, je mi doslova u (_!_), že se tady vyjadřuješ zrovna ty. Vadí mi, že se vyjadřuješ jednostranně jako artyhater, který toho navíc o hře moc neví. Nemám rád týpky co věc neznají, ale musí se k tomu jednostranně vyjadřovat. Osobně jsem artyny už víc než 3 roky nehrál, ale IMHO je to technika, co do hry patřila a patří. To, že je WG vytáhlo na tier X je jiný příběh a bylo to zase na základě brečíků takových chytráků, co si vybrečeli patch 8.6 a později i patch 9.18. Artyny IMHO na rozdíl od koleček nerozbíjejí hru.

PPS: Pamatuješ, jak bylo před rokem hlasování o tom, který ze 4 nabídnutých neprodejných tanků má jít do obchodu? Vyhrála to na celé čáře (přes 40%) FR arty tier V… Tolik k neoblíbenosti artyn.

Makaan
Čtenář
Makaan

Mě artyny vadí hlavně proto, že nedávají svou kůži na trh, nemají s arkádovým tankovým bojem nic společné, vyžadují třetinu skillu a s prominutím doslovně kurví dynamiku hry. Lidi kvůli nim kempí jako prase a čím víc jich je, tím hůř a hra je velmi statická. Rád bych hrál arkádové tanky, jak to prezentuje WG. Kdežto když jsou ve hře artyny, hraju spíše tower defense hru, kdy se čeká, kdo vyjede první.
Artyny pro hru nejsou vůbec potřeba, nejsou v ničem, literárně v ničem pro hru potřebné, jsou tam jen ke škodě. Jasně, jejich absence hru v některých situacích trochu ztíží, ale to je tak vše, lidi si s tím poradí tak jako v každé další bitvě, když nejsou artyny. A co se týče takového toho stupidního argumentu, že jsou některé tanky, které bez artyn nedáš – jak to dělají lidi, co je potkají a po ruce artyna není? Hmm, asi magie. Každopádně ano, některé tanky by zasloužili mít nějaký ten extra weakspot, ale to je další, separátní a velký problém.

Oblíbenost, jak jsem už uvedl – jasně, proč nechtít OP LEFH, který prasí hru všem nízkým tierům a můžeš u toho mít ruku v kalhotách, že. Když to WG nabídne, 90% lidí je jedno jaký to má dopad na zdraví hry, hledí jen sobecky na svůj prospěch. To je prostě lidská nátura.

Odkud víš, že toho o hře moc nevím? Sám jsi napsal, že mě vůbec neznáš .. Pro příště teda nedělej to, co sám nemáš rád a nevyjadřuj se k něčemu, o čem víš kulové :-))

Bigman
Čtenář
Bigman

Každý kdo hraje FL tak vidí kolik je artyn ve frontě do hry a světe div se ono jich tam je třeba i 60 a ba co víc někdy i přes 60 ,není to divný když je nikdo nehraje a každému tak vadí? Spustí se FL a kdo asi ty arty hraje?? Panečku vždyť to jsou i fialky a těch oranžových hráčů tam moc vidět není, takže asi jsou ti dobří hráči retardovaných podle názorů co si můžeme přečíst když musí hrát artyny. Někomu vadí goldy(nevidím v nich problém), někomu kolečka (serou Mě, ale co) a někomu artyny a u nich bych řekl, že kdyby byli max.1 na bitvu tak je to v pohodě, ale to samé můžu říci o kolečkách.

Makaan
Čtenář
Makaan

FL je podle mě perfektní důkaz toho, proč jsou artyny zlo, ano, hraje je tam hodně hráčů i fialek – proč asi? Protože na nich snadno nafarmíš generála a můžeš u toho koukat na film. Frontline je perfektní ukázkou toho, co je na artynách nejvíc zle a jak do hry vůbec nesedí.
Akční tanková hra – jeden hráč se snaží, učí se všechny mechaniky .. a druhý jen kliká s trochou předmíření a jí pizzu. Hehe.

Bigman
Čtenář
Bigman

OMG Makaan, ty jsi hloupé dítě.

Makaan
Čtenář
Makaan

Tak každý nemůže být chytrý jako ty, nu.. Co už. 🙂

VijaCZ
Člen

Hmmm za srovnávání jak moc do hry patří a nepatří arty vs kolečka sem na foru nafasoval obratem WP – a za tím co sem tehdy napsal si stojím – kolečka alespoň musí dodržovat stejný pravidla a hrát podle stejných herních mechanik jako všechny ostatní tanky, tedy střílí jen na vykreslovací vzdálenost, střílí jen na přímý výhled, když střílí tak logicky soupeř může vidět a střílet je. Implementovaný něcojakoaimbot je vedlejší kapitola. Oproti tomu artyny mají herní mechaniku která by u všech ostatních tříd techniky byla považovaná za kombinaci těch nejhorších cheatů – vizualizace cíle mimo vykreslovací vzdálenost je zakázaný cheat, střelba za textury naštěstí ve WoT snad doufám opravdu neexistuje ale v jiných hrách je střelba skrz textury jasný cheat… a teď řekni který herní mechaniky jsou podobnější tankům, kolečka nebo artyny?

Bigman
Čtenář
Bigman

Napiš WG, že jsi strašně naštvaný, že Ti dali na fórum WP a že jim odmítáš platit a podporovat je, protože Konvalina je CC a že odmítáš hrát, protože jsou ve hře artyny a je to strašně nespravedlivý a pokud se to nezmění tak budeš všechny přesvědčovat, že máš pravdu i když meleš samé sr… pořád dokola a nakonec by jsi jim mohl pohrozit, že by jsi taky mohl skončit a to by se jim nemuselo vyplatit.

VijaCZ
Člen

dodatek : v anketě vyhrál stroj který je mnohonásobně víc OP než všechny ostatní, stroj kterého se nedotkl žádný nerf. Stroj který je tak extrémě silný že to vidí i naprostí začátečníci. Takže anketu nevyhrála artyna, anketu vyhrál overpowered stroj a ukázalo to že hráči chtějí overpowered stroje a nefér výhody oproti ostatním. To že je to navíc ještě artyna která bude beztrestně ničit hru všem ostatním aniž by se sama jakkoliv vystavovala jakémukoliv riziku to jen umocňuje.

Lumperion
Čtenář
Lumperion

No a ted ty nevyhody…a jinak Vijo…daleko castejsi je, ze artynu otravuje retard v cemkoliv jinym, jen ne v artyne…ani nechcu videt, jak to bude vypadat posleze…uz ted je tolik idiotu, co maji ucet jen za timhle ucelem :-).

Bigman
Čtenář
Bigman

Obrať se na WG, protože jenom ty ti mohou pomoci

zdenek125
Čtenář
zdenek125

ale tobě by mohl pomoci dobrý učitel češtiny …

Bigman
Čtenář
Bigman

Podle tvého napsaného nicku stoprocentně… 🙂

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Už ti zase jebe, Vijo?

VijaCZ
Člen

Pokud tím slovem myslíš že považuju artyny za jeden z nejhorších cheatů ve hře tak mi jebe.
Pokud tím slovem myslíš že se odmítám smířit s cheaty a cheatery – nejen artynářskými ale hlavně reálnými – ta mi jebe
Pokud tím slovem myslíš že mám rád fair play a rád bych hrál k hráčům slušnou a spravedlivou hru tak mi jebe.
Záleží jen na tom v jakém slova smyslu to slovíčko používáš ty.
Jediný v čem si se spletl je to “už zase” – tenhle muj názor je tu “ještě pořád” a myslím že mě neopustí doživotně. 🙂

Vortho
Čtenář
Vortho

Ty a pojem fair-play jste naprosto neslučitelný, jak už minulost ukázala.

prde1966
Čtenář
prde1966

Jmeno1 – tvoje PS – Jéj – tak je to správne a nikdy jinak! Tvoja nekonečná slepota ma nikdy neprestane “baviť”.

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Nějak jste mi s Vijou zapomněli odpovědět, nebo se Vija nepochlubil?

Uncle
Čtenář
Uncle

Další věc – každá hra, co má nějakou mechaniku nepřímé palby nabízí možnost healu, ve WoT tohle není a nebude. Sry, ale píšeš blbosti. Třeba i v CS můžeš hodit granat/molotov (troufám si říct, že se to dá srovnat s arty) a je to nepřímé poškozeni a heal jak známo v CS není.

Makaan
Čtenář
Makaan

Ahoj, ne není to to samé. V CS je to jednorázovka, není to celá mechanika, nemáš tam borce, který celou hru hází granáty. Navíc se v 99% přímo účastníš boje, nejsi na kraji mapy v bezpečí, kde na tebe protivník může až porazí tvoje kolegy. Kdyby to bylo jen podobně jako ve WoT, tak tam heal je, protože je to neudržitelné, stejně jako ukazuje WoT.

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Co ukazuje WoT? Že od roku 2008 jsou ve hře artyny, které v patchi 8.6 vytáhli až na tier X a pořád se hrají? Jak to, že když jsou tak nenáviděné, tak jsou skoro v každé bitvě a nezřídka maximální počet?

Uncle
Čtenář
Uncle

Určitým způsobem to ovlivňuji i osobní mise (OM). Mohli by tuto třídu z OM vynechat, taky by se nezlobil.
Na některé míse musíš mít arty vyšší tier, takže se tím musíš prokousat přes předešle. Nemluvě o nových OM, kde už to je tak, že top arty jednoho národa ti nestačí. Osobně, hrál jsem arty pro zábavu když ještě měly AP, sice ty statistiky byly hodně bídné ale byla to aspoň sranda. Teď už jen výjimečně nebo pravě kvůli OM, kdy expim jiné národy, s nadsázkou by se dalo říct, že teď hraji ARTY méně často než VijaCZ. 🙂

Makaan
Čtenář
Makaan

Ahoj, opět nevidím souvislost tvého postu s mým ??
Že je něco populární nebo se to využívá, neznamená, že je to přeci notně dobrá věc. Lidi taky často kradou nebo vraždí a to velmi často v některých zemích, to přece neznamená, že když jsou to časté činy, tak jsou to dobré činy? Totéž přirovnání používám na artyny, jasně že to lidi budou hrát, proč by nehráli? Vyžaduje to třetinové úsilí, můžeš u toho kecat s dětma, kouřit cigaretu, jíst oběd nebo surfovat na netu a stejně máš výrazný dopad na hru, jako ten, co se skutečně hře věnuje na 100%. Takže jasně, že to lidi využívají 😀

prde1966
Čtenář
prde1966

Aj samopal sa vyrába roky a tiež si s ním nejdem zašantiť do parku. Ako to že furt existuje mnoho ľudí ktorý to s nim “hrajú” ďalej. WG samotné priznalo že vloženie árt do hry v takej podobe bola chyba. Vieš veľmi dobre prečo sú stále v hre – sú to peniaze – pretože arty furt ťahajú nejaké % nových hráčov, ktorý fackujú bezbranné tanky až do času, kým to dôjde klikačom čo vlastne činia.

Bigman
Čtenář
Bigman

A je to tady :-), VIJUV kamarád přišel opět poučovat co je vlastně špatně….omg tak to nehraj a budeš mít hezký den.

prde1966
Čtenář
prde1966

Bigman -o moje hranie-nehranie strach nemaj – hrám to tak ako to je – pretože ma tá hra v celku hodne baví. To neznamená že je dokonalá – nič nie je dokonalé a dá sa hodne vecí vylepšiť a odstrániť chyby. Odpusť že ich vidím inde ako ty a dovolím si o nich aj niečo napísať. Ale určite ti nenapíšem vaše heslo n1 – niečo sa ti nepáči? Tak utekaj inde! Opováž sa to nejak pomôcť napraviť!

Vortho
Čtenář
Vortho

Lidi si naprosto běžně sdělujou protichůdný názory, jenom s váma dvěma maj problém. Kolikrát i ti, co jsou s váma de facto za jedno. Zajímavý. Aneb u všeho záleží, jak se to podá.

Uncle
Čtenář
Uncle

JJ, vidím jak se z toho chceš vykroutit, ale přitom nemusel bys, kdybys pádně argumentoval.
Pry v CS to není mechanika – jakože to tam dali jen tak náhodou a vůbec o tom nepřemýšleli – to snad nemyslíš vážně. Jednorázovka? Opravdu? Tak zaprvé – jednorázovka to není, zadruhé – může to dělat každý hráč co si to koupi a to i opakovaně během jedné hry. Nehraješ ty i Fortnite nebo Minecraft, pokud ne, cílí to určitě na tebe, měl bys to zkusit, tam se můžeš léčit pořad dokola. No a nakonec další ohledně HEALu když už ho tak potřebuješ a píšeš “ve WoT tohle není a nebude” – opět lež, protože ve WoT to je, zkus popřemýšlet kde, ale raději ti napovím – včera začala nová sezona. Třeba to je režim pravě pro tebe, ale to pochybuji, protože mám pocit, že to celé není o healu ale o tom že se neumíš/nechceš přizpůsobit (myslím podle složení enemy teamu).

Makaan
Čtenář
Makaan

Není to ve standardních bitvách, FL je bonusový event. Až to bude součást všech bitev, milerád zmlknu.

V CS nepřímá palba není klíčová herní mechanika, sorry, nemáš tam granátomet, nebo něco, co se 100% spoléhá jen na nepřímou palbu a nemůže pálit přímou křivkou nebo ano?

Jinak FL hraji a mám ho rád, ano, i právě proto, že mám možnost artyny aktivně negovat. Jinak nevím, jakou souvislost s topicem má to, jestli se neumím nebo nechci něčemu přizpůsobit. Ale když jsme u toho, myslím, že kdybych se neuměl přizpůsobit, tak jsem rajče a kdybych nechtěl, tak hru jednoduše nehraji.

Uncle
Čtenář
Uncle

Tak buď si stojím za tím co píšu, nebo se pak z toho takto nevkroucím. Psal jsi jasně, ve “WoT to není”, ale já ti píšu “ve WoT to je”. Není to bonusový event, je to celoroční event.
Jinak ale chápu kam tím směruješ a co tím chceš říct, akorát prostě chtělo by to spíše vycházet z faktů a ne z dojmů anebo byt konkretnější.

V CS házení (toho co jde házet) je poměrně zásadní, ostatně koukni na Twitch kdy a proč se to používá.
Ale už s CS zacházíme zbytečně do detailů jsou to přece jen různé hry. Každopádně, nepřímá palba (myšleno házecí nářadíčko) v CS se dá částečně srovnat s arty ve WoT. Použil jsem CS jako příklad velmi známe hry a jistě se najdou další, které vyvrátí tvoje tvrzení “každá hra, co má nějakou mechaniku nepřímé palby nabízí možnost healu” – a o to šlo, že to není pravda. Ale i kdyby byla, tak “A co jako?”, viz komentář od Jmeno1 cca před 6h.

Šlo mi tedy jen o to, že tvůj bod 3 je subjektivní a zaujaty pohled na věc a navíc ho podporuješ nějakými dojmy, které nejsou pravdivé.

Osobně, by chtěl věřit tomu co píšeš zde “Horší už to nebude, tam už není kam klesnout.”, ale známe WG, takže spíše to vnímám s obavou co z toho zase bude.

Jinak například k bodu 1) naopak díky za info a s bodem 2) taky souhlasím. No a ke zbytku o toxicitě, bych si tipl, že taky býváš toxický vůči arty hráčům, když máš tak radikální názor, nebo se pletu?

Makaan
Čtenář
Makaan

Nebaví mě slovíčkařit, použil jsem obecné vyjadřování, bylo žádoucí ho upřesnit, tak jsem to trochu udělal. Slohové práce už nějak neřeším – byly doby, kdy jsem je dělal, ale nikam to nevede, je to jen ztráta času, beztak s tím totiž ten hlavní – WG – nic neudělá, takže co už.

Vyjádřím svůj obecný názor a občas si dám pár komentů a tím to pro mně končí. Snažím se být v pohodě, ale pravda taky je, že argumentovat moc dobře neumím. Jsem spíše akční člověk a s přibývajícími roky mi klesá trpělivost. Rád si povídám, ale na detaily a slovní přetahování mne neužije. Politik a diplomat ze mě asi nebude. Hodinku si rád pokecám, ale jak se protahuje, tak odcházím od stolu a ztrácím zájem.

Zaujatý názor .. no, imho je velmi málo jedinců na této planetě, kteří dokážou být objektivní, není to, dle mého názoru, skoro nikdo ani ze samotného WG soudě podle práce, kterou dosud vypustili, takže co už. Nikde jsem navíc neřekl, že dávám objektivní názor, vyjádřil jsem pouze ten svůj 😛

Co se týče toxicity, ano, občas si na arty hráče zanadávám, stejně tak si zanadávám občas na jiné hráče nebo i na sebe, když něco poseru, ale jen za pc. Toxicita jako taková se mne dotýká jen málo, pamatuji si snad za celou dobu jen dva případy, kdy jsem po někom skutečně toxicky vyletěl a to bych zpět ani v jednom případě nevzal, popravdě kdybych mohl, tak na obou lidech spáchám násilí i v reálu. Snažím se nedělat to, co sám nemám rád. Co se týče WoT, tak jednoduše nehraji arty, nedělám toxicitu a nepodvádím. Cheaty jsem popravdě nepoužil nikdy v žádné online hře.

Uncle
Čtenář
Uncle

A vidíš, jde to i jinak, hned tě více chápu a jsi mi blíž (nebrat doslova). 😉
Stačilo byt upřímný a nepsat něco co není pravda.
Když u někoho vidím takové “blafy”, viz co jsme řešili výše, hned to u mně sráží váhu celého komentáře.
Jen tak dál.

Btw. místy jsem byl trošku jízlivý, vím o tom – neber mi to za zle.
GL & HF a ať máš co nejvíce NOarty her. :o)

Glock17
Čtenář
Glock17

Makaane, Vija má pravdu. Ty packy mají vlastní spouštěče, tj. zavádí si cheaty do operační paměti počítače samostatně ještě před spuštěním samotné hry. Tj. efektivně obchází jakýkoliv filtr, který WG může do hry nasadit. Tomu se dá samozřejmě taky zabránit, jen by to přineslo (pravděpodobně) zákaz všech modifikací.

Ragnarocek
Čtenář
Ragnarocek

@Glock17 nemusis uzavriet klienta pre predchadzanie “externym” udelatkam 🙂 Existuje vela ac programov, ktore kontroluju RAM, ako aj ostatne beziace procesy ci pristupuju k chranenej aplikacii a naozaj funguju… Lenze to si ziada implementaciu do enginu a na to su pani z WG lenivy (alebo maju iny dovod, ale to je fuk)… Takisto sa daju taketo procesy odchytavat pomocou porovnavania hashu suborov, cize WG nastrci niekoho, kto si cheat obstara, tipnu hashe a pokial sa najde proces s rovnakym hashom zdrojoveho suboru, flagne hraca ako cheatera… Ale ako pisem, na to by sa museli pani vo WG viac snazit 🙂

Glock17
Čtenář
Glock17

Když je to tak jednoduché, tak proč je *****nej warpack pořád funkční??? Blizzard umí rozpoznávat tyhle srandičky minimálně od 2013 (první pack Starcraftu 2)…

Mně fakt nebaví jezdit Frontline, kde si to hasím v Gandalfovi maximálkou s velkou úhlovou rychlostí, kličkuji jak blázen… a oranžová Lorrka do mne vysype zásobník na 350 metrů a ze 4 ran ani jednou nemine. Odstraňte aimboty a 3/4 hráčů razantně klesne procento zásahů.

Makaan
Čtenář
Makaan

Jednoduché to je a není, dá se to podstatně ztížit, tohle řečeno, hackeři atp. budou vždy vymýšlet nové a nové způsoby. Jednoduché to je v principu, horší to je v tom, že by to od WG vyžadovalo stálou péči a snahu. A to je to, co je na tom těžké, chtít po WG něco kvalitní a ještě průběžně stabilně je prostě .. mimo..

Ragnarocek
Čtenář
Ragnarocek

@Makaan vystihol si to uplne presne 🙂

VijaCZ
Člen

Poznámka : nejsem právník a nevidím do toho ale ( všechno co je napsáno před slovem ale je zbytečné ) nebylo by šacování celýho počítače nebo jeho částí mimo složek hry porušením nějakýho zákona na ochranu soukromí nebo tak něco? Nenarážíme tu ( opět ) na dnes tak moderní větší ochranu zločinců než jejich obětí?

Bertiboom
Čtenář
Bertiboom

Přesně jsi to vystihl. Je to protiprávní v celé EU, USA a dalších vyspělých zemích, dokonce i v RU. 🙂 V EU si naštěstí nejde souhlas s použitím těchto metod vynutit tím, že když nepovolíš, tak nehraješ. Tady odvedla EU dobrou práci. Ostatně z hlediska práva, může software kontrolovat jen to co potřebuje, ale ne data v PC vyhledávat, natož data třetích stran (v našem případě cheaty). Takže zabránit se tomu dá, ale jen šifrováním odesílaných a přijímaných dat, což v případě online hry bude jistě náročné na výkon PC.

Ragnarocek
Čtenář
Ragnarocek

Bullshit 🙂 Vid RoE a PUBG, ktore tieto postupy vyuzivaju a ich systemy presli schvalovanim v EU 🙂

Bertiboom
Čtenář
Bertiboom

To asi těžko, EU nic takového neschvaluje. 🙂

Vortho
Čtenář
Vortho

Šacovat celej PC by bylo především zbytečný, když stačí ověřit v reálným čase obsah paměti a zranitelný úseky kódu hry, jestli v něm nedošlo ke změně… Tohle je běžnej způsob fungování anti-cheat SW… viz třeba asi nejznámější EasyAntiCheat.

Ragnarocek
Čtenář
Ragnarocek

v tom pripade mozes zalovat Microsoft (pokial pouzivas ich system). Ten v ramci telemetrie (a to uz aj win7) odosiela informacie o Tvojom PC na servery MS. A nejedna sa len o info o kmpnentoch, ale aj pouzivanie klavesnice, spustanych suboroch, ale aj o pocte kontaktov a roznych dalsich dat 🙂

Bertiboom
Čtenář
Bertiboom

Problém je v tom, že “wokna” (ale i Linux, Jablíčko) jsou operační systém, do kterého instaluješ další programy – což je v daném případě rozhodné. A s těmi daty, nestraš lidi MS, wokna jsou břídil proti tomu, když máš v pc nainstalovaného, zcela nevinného “zchromlíka”. Ono to s právní úpravou v oblasti autorského práva není tak jednoduché, jak si mnozí myslí. Bez urážky normální člověk, který se v tom nepohybuje, má problém to pochopit.

Guderian
Čtenář
Guderian

ja som rad,že zakázali streľbu do spojencov. Stále sa najdu jedinci, čo si nájdu spôsobob ako šikanovať spouhráč ale to je o výchove komunity, ci jej problém,že dnes hra hru veľa maloletých. Nadávky do chatu v tom lepšom pripade, vytláčanie a streľba do spojencov ten horší.
Osobne sa skôr stretávam s nadávkami v chatu, blokovanie, strkanie, mi tak nevadi.Nepríjemné strieľanie a vytláčanie do mna bolo veľmi ojedinele.Asi mám šťastie.:)

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Hmm, napsat, ze nekomu nevadi blokovani a strkani, neco naznacuje. Mne osobne vadi v WoT dve veci; AFK hraci a prave prudici co blokuji a strkaji. Ted budou beztrestni a muzou hru kazit bez postihu. Enjoy.

Bigman
Čtenář
Bigman

Nikdo tady nenapsal, ze vetsiny kdyz ji nekdo koupil tak mel lehky tank a schovaval se za artynami a podobne a proto bude novy hit WOT vystrkovani a jinych prasaren. Hraje spousty novych hracu a netusi k cemu slouzi tanky lehke, tezke atd. Hraci jsou vytoceni a obcas delaji tyhle blbosti.

sindelarova92_monca
Editor

s lightama zakempenýma na redline máš sice pravdu, ale to už teď vídam hodně málo. spíš ti bramboráci stojí ve křoví 😀 😀 😀

Guderian
Čtenář
Guderian

nestresuj…., ked sa zavedie zakaz strelby do spojencov,že teraz všetci budu blokovať a strkať. Ja osobne som mal minimum prípadov ked do mna umyselne strielal spojenec alebo ma vytláčal. A ano strkanie /samozrejme s mierou ked sa šuchnete pri manevrovaní/ a hlavne blokovanie /strelby na cieľ/ je bežna vec ,ked sa hra face to face je na hračovy ako si s tým poradi. Ja napriklad najdem inu poziciu.:)
Je to hra a treba aj rozmýšlaľ nie sa rozčulovať.:D

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Můžeš mi ukázat kde stresuji? Kde píšu, že všichni začnou strkat a blokovat? Píšu něco úplně jiného než ty. OMG!

Guderian
Čtenář
Guderian

tak to zhrniem špeciálne pre teba.:D
netreba sa zbytočne obávať, že teraz , ked bude vypnuta streľba do vlastnych sa chovanie hráčov zhorši,nezhorši, prasata vždy budu prasata.:).Normálnym hráčom to pomôže.:)

prde1966
Čtenář
prde1966

Jmeno1
Hmm, napsat, ze nekomu nevadi blokovani a strkani, neco naznacuje. Mne osobne vadi v WoT dve veci; AFK hraci a prave prudici co blokuji a strkaji. Ted budou beztrestni a muzou hru kazit bez postihu. Enjoy.

– konečne niečo, s čím rád súhlasím

Vortho
Čtenář
Vortho

Ten Vija je cejtit už z perexu 😀
Tak co, Vijo, kolik z těch, který si tou artynou hitnul, dostalo během stunu zásah od enemáka? Jeden? Ten patnáctej? Já teda předpokládám, že když seš takovej odbojář, tak víš, přesně proti čemu bojuješ, respektive jak to funguje. Co si vzpomínám, tak enemy dmg do tebou ochromenejch spojenců se penalizuje už teď. Tudíž tou změnou do hry nepřibude nic novýho. Ochromovat spojence bez udělování dmg můžeš už teď. Přesto kolik takovejch potratů najdeš, aby je to v bitvě napadlo? Si v prvý řadě uvědom, kvůli jakejm mstivejm psychopatům se FF vypíná…

Bigman
Čtenář
Bigman

Hold každý je jiný, jenom VIJA je mimo.

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Bigman, když čtu tvoje příspěvky, tak si vždycky vzpomenu na Ester Kočičkovou a její ranní věštění z vesmírného éteru, který se v tobě přes noc naakumuluje 🤔

Bigman
Čtenář
Bigman

To je přesně ten pořad, který na tebe sedí, takže se mu věnuj a ulehčíš si život, vezmi si bačkůrky a vypni Wot a máš pohodový večer. Nakonec Ti snad budu i závidět…. 🙂

Uncle
Čtenář
Uncle

“zásah od enemáka” je jedna věc, další nepříjemnosti je snížení efektivity přítele, např. místo aby nabil a vystřelil a udělal DMG, tak ještě stále nabiji, protože stun.

Vortho
Čtenář
Vortho

Nepříjemný to je, ale dokud nedostane ránu, tak jen těžko můžeš spolehlivě říct, že mu to přímo ublížilo.

prde1966
Čtenář
prde1966

samo Vortho – tak že nadtrieda ostane nadtriedou aj v tomto. Prídeš do hry a tvojej arte sa znepáči že si z klanu, s ktorým práve prehrali céwo. Alebo že si Slovák, Maďar, Važťan, Pražák, Brňoš, z Malej Čiernej alebo že je sám pod papučou a ty si na rane – proste ťa bude celú hru ochromovať. Samo že nemusí ale môže! A to stačí – môže ako jediná trieda a buď si istý že to bude pár ľudí zneužívať. Ale tebe je to asi fuk že? Nie len že ti je to asi fuk ale dokonca odsudzuješ ostatných, ktorým to fuk nie je. Nič iné nechcem vedieť – len prečo????? Prečo ti tak prekáža ak iní upozorňujú na túto chybu a volajú po jej náprave?

Vortho
Čtenář
Vortho

Fakt by mě zajímalo, kolik lidí má tak úchylný myšlenky a nápady jako ty s Vijou…
Řeknu ti celej svůj názor na tohle – FF by se neměl vypínat vůbec. Nepovažuju za smysluplný zavádět něco, co v konečným výsledku ten stav k lepšímu nezmění. Buď se nezmění vůbec nic, nebo to bude trošinku horší (zas nemám důvod si myslet, že by to bylo fatální).
A už vůbec nepovažuju za smysluplný to měnit u arty, a tím je nepřímo buffovat, byť opět zanedbatelně. Momentálně když ochromíš spojence a ten dostane ránu, tak seš zato co tak vím penalizovanej. Tohle zůstane beze změny i po týhle úpravě, tudíž proč se ozývat proti něčemu, co celou dobu funguje bez nějakejch větších problémů. Já bych byl rád, aby artynář musel trochu přemejšlet a mířit, obzvlášť ten nepřátelskej. Nechci, aby když se nalepím na nějakej tank, tak jeho kamarád v artyně to mezi nás jebnul a vůbec neřešil. Chci, aby pár vteřin mířil a přemejšlel. Chci mít možnost nějaký taktiky. Aby mělo smysl stavět při facehugu oponenta do trajektorie střely jeho artyny. Aby mělo smysl si na to šetřit lékárnu, abych nakonec z nás dvou byl klidně já ten bez stunu… Ale tohle tě asi vůbec nenapadlo, viď. Nenapadlo tě u týhle problematiky hledat druhej konec, že při tebou iniciovaným facehugu ti to může ublížit.

VijaCZ
Člen

Momentálně pokud artyna ochromí spojence a ten v důsledku toho je poškozen nebo zničen tak žádný postih ani pokutu artyna nedostane. V tom se bohužel nezmění vvůbec nic. Artyna bude nadále poškozovat spojence nepřímo přes stun a nepřátelskou palbu naprosto bez šance na nějaký byť symbolický postih. S celou částí poté naprosto souhlasím. Souboje na těsnou vzdálenost za přítomnosti artyn v týmu budou ztělesněním pekla na zemi…

Vortho
Čtenář
Vortho

Jsem rád, pokud chápeš, že vypínat i stun by byla za současnejch okolností blbost. Jo, bejt ochromenej od spojence asi naštve, ale drtivá většina situací, během kterejch se to stane, jde bez úhony přežít. Klasicky… přestřelka heavyn přes horizont. Artyna střílí na 30 metrů vzdálenýho soupeře, zaměřovač je je vlivem terénu roztaženej do úzký elipsy, tři čtyři puntíky ze zaměřovače sahaj do prostoru třeba 8 metrů před spojeneckej tank…. a co RNG nechce, ta střela dopadne samozřejmě tam. Tak holt na těch deset dvanáct vteřin zajedu… a neřeším. Jednou za těch x bitev se to přežít dá. Je to tisíckrát snesitelnější než přijít o taktiku, která kolikrát znamená jedinou šanci na přežití.

VijaCZ
Člen

Pokud artynář v takový situaci vystřelí, znamená to že úmyslně a bezohledně střílí do spojenců a tím se sám vyřadil z členů spojeneckýho týmu a nám nezbývá než jet ho zkrotit. Výhra nebo prohra je v ten okamžik vedlejší.

Vortho
Čtenář
Vortho

Přesně proto seš ty a fair-play absolutně neslučitelný… 😀
Já jsem rád, když artynář nestřílí někam do hajzlu po TD typu Skorpion, před kterýma se můžu krejt, ale snaží se pomoct s tankama, na který někdo střílí… typicky na nějaký hulldown bestie. Že se mu ta střela občas bohužel rozseká o barák nebo vezme krtka na horizontu, takže nedopadne úplně tam, kam měla, to dokážu odpustit. Už jenom z principu, že obvykle soupeři zatopí mnohem víc než mně nějakým pár vteřinovým stunem, během kterýho, jak jsem psal, se povětšinou dá úplně v pohodě zajet. A že to taky neudělá schválně. Jak tady padlo, artynáři jsou sami cílem větší toxicity, než jakou vytvářej. Problém je hlavně v komunitě. Je v ní plno problémovejch lidí.

V situacích, kdy mi od SPG spojence přiletí za 200, sice nadávám (kolikrát i do garáže), ale taky to dál neřeším. To se samozřejmě bavím o těch několika málo situacích, kdy se dotyčnej neomluví.

Když tě napálí spojenec v normálním tanku, taky tě určitě nenapadne ho jak debil rozstřílet. Tak proč kvůli tomu lynčovat SPG? Nevidím k tomu rozumnej důvod. I kdyby mně o výhru nešlo, tak pořád nejsem sobec nebo dobytek a respektuju, že ostatním o tu výhru jde. A jak určitě víš, v situacích 11:12 (i v mnohem míň vyhrocených stavech) může arta tu roli sehrát velkou. Min. tím, že umožňuje ušetřit hp a tolik neriskovat.

Pokud skutečně vidíme důvod k démonizaci artyn, měli bychom stejnou měrou démonizovat i takový jako ty (a bojovat proti nim), taková je realita. Ač dost smutná.

Bigman
Čtenář
Bigman

Co na to říct??? M****??

Jmeno1
Čtenář
Jmeno1

Hmm, admin. No, dobrý.

Bigman
Čtenář
Bigman

Možná by nebylo na škodu tenhle názor poslat tvému kamarádovi Kajičkovi, aby ti dal aspoň půl roku ban na tanky, protože tenhle názor opravdu stojí za to. Ty jsi opravdu nemocný člověk a měl by jsi se sebou něco začít dělat, dokud je čas.

DoktorKevina
Admin

Varoval jsem nahoře, aby se to tu trochu zklidnilo. Asi ti to Bigmane uniklo. Došla mi trpělivost. Máš týden na vychladnutí

Vortho
Čtenář
Vortho

Jsem zvědavej, kdy morálka a slušnost přestanou být dvousečný…
Je totiž milý pozorovat, jak si kreješ/krejete někoho, kdo tuhle hru tráví víc než to dělal nějakej k11 (proti kterýmu bojuje), vůbec nemá problém to nějak zastírat… a pak dáš na tejden ban někomu, kdo by ho za tuhle scénu dost možná nedostal ani na fóru… sám bys měl vychladnout a projít si to znova, jestli ti to připadá jako fakt až takovej úlet. A ne tady rozdávat bany jenom proto, abys dokázal, že svoje slovo držíš a získal si možná respekt, kterej třeba oproti Garrthovi nemáš.

DoktorKevina
Admin

U tebe si respekt asi nikdy nezískám. Ani mě to moc netrápí.
Mohl to dostat perma, tak jak to dělá K11 na YT, Když se mu nelíbí jeden tvůj koment hned perma. Varoval jsem ať se zklidníte. Po upozornění seto uklidnilo až na výše zmíněného. Nechci a nebudu bránit diskuzím. Ale držte se určitých mezí slušnosti.
Rozhodnutí jsem udělal a provedl. 24.7 může opět vesele diskutovat.

Vortho
Čtenář
Vortho

Není to jenom o mně, já si nikdy z autorit hlavu nedělal (ani v práci nefunguje nadřízenej – podřízenej, vždycky jenom kolegové), je to o tom, čeho si tady celkově všímám. Za tím, že ten banán byl zbytečnej, přestřelenej a vlastně jenom proto, aby sis udržel kredit, si prostě stojím. Stejně jako mi fakt přijde nešťastný někoho banovat, když ani nebyl nějak extra agresivní nebo vulgární, tak mi přijde nešťastný udržovat spolupráci s někým, kdo přiznává, že si s fair-play vytírá zádel, a přidává na toxicitě.

DoktorKevina
Admin

Možná byl přestřelený, ale už to měnit nebudu, a už vůbec ne na základě tvého přesvědčení.

Agresivní byl od začátku a to dost. Možná jsem to měl utnout hned.
Co se Viji týče, to co prováděl na CT byl test a CT je od testování. Pokud se rozhodl testovat poškození spojenců, je to jeho právo, testoval herní změnu a poukázal na určité komplikace.
Pokud bereš toxicitu vysvětlování co a proč a jak, tak máme na ní jiná názor. Vija je toxický maximálně v tom, že si stojí za svým. Mimochodem Makaan taky nemiluje arty a dost se tady o tom rozepsal. Zajimavé, že jeho nikdo nenapadal neposílal k doktorovi a pod. Dokonce Jméno1 v komentáři upozornil na slušně odvedenou novinářskou práci.
To co tady Prde vija a bigman předvedli byla eskapáda velkého kalibru. Dva ze tří s,i ale dali pokoj po upozornění. Ještě jsem si to kontroloval. A mám dost slušnosti abych Bigmana informoval. Taky jsem ho mohl umlčet a nikomu nic neřict.
Tak si laskavě nech to svoje moralizování a poučování o toxicitě. Narozdíl od některých, jež jsem zmínil v minulém příspěvku nejsem kat.

Vija není redaktorem, dodává pouze podklady, které zpracováváme. Je to takzvaný Zdroj.

Vortho
Čtenář
Vortho

Kevina:
Zaprvé, nepřekrucuj. Není řeč jenom o CT. A to víš.
Zadruhé, nepřekrucuj. “Pokud bereš toxicitu vysvětlování co a proč a jak” jsem nevyslovil ani mezi řádkama.
Zatřetí, nepřeháněj, eskapádo.
Začtvrté, když si chceš hrát na moderátora, dělej to celou dobu, tzn. průběžně. Ne jenom na začátku (slovní, dosti snadno přehlédnutelný, upozornění a pak rovnou ban), potom se div, že to vždycky tak nějak vygraduje…
Zapáté, mít člověka na rozklikávání webovek, to jste na tom teda personálně luxusně. Bez ironie.

monca:
Protiřečit si hned v závěsu, to je umění, takže ještěže tohle na tobě není 😀

Zdenek:
Když sem tam zajdu na fórum a vidím, co všechno tam prochází… tak právě proto pochybuju. Jinak by tam půlka osazenstva nebyli šimpanzi 😀

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Poslední dva tři měsíce OF dost ignoruju, takže možná došlo k velkému posunu, ale vím, co stačilo na ban mě …🤬

K11
Čtenář
K11

Vortho: proč mám takový pocit, že jsi další v pořadí??(myšleno ironicky) 🙂

DoktorKevina
Admin

Vyjádřím se k bodu 4. Upozornění bylo to že ho přehlédl je jeho problém. A evidentně to nebylo jediné co přehlédl. A dostal Ban jen na jeden týden. Jiní dávají perma hned. Běž ke konvalince na YT trošku ho poškádlit a věř že do druhého dne jsi fuč.
Snažím se to tady hlídat průběžně.

Tohle je naposledy co na tebe reaguji, nemám náladu s tebou vést polemiky nad mým rozhodnutím. Nazdar.

Pro K11 zatím nemám důvod ho nějak penalizovat. Diskutuje slušně i když na dost osobní úrovni.

Vortho
Čtenář
Vortho

Kevina: Ok, stav svoji obhajobu na tom, co dělá konvalina.
Odpovídat samozřejmě nemusíš.

K11
Čtenář
K11

Omluvte Mě, jestli se pletu, ale Makaan nemá rád arty???… 500 bitev s artynami říká něco jiného a asi to nebude jenom zkouška jak se s nimi hraje. 🙂

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Bigman, to ti trvalo celý den než jsi přišel na to, jak se vrátit? Ty nebudeš nejostřejší tužka v penále, co …

K11
Čtenář
K11

Prosím???

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

Pokud je mi známo (nemám přeci jen v paměti všechny články a komentáře k nim), tak Bigman trolí prakticky v každém z nich, přičemž má neuvěřitelnou schopnost prudit (nejčastěji upozorňováním na chyby pomocí komentářů, ze kterých Komenský rotuje, nebo navážením se do Viji, který sice spoustu lidí štve, ale tohle už je nemoc).
Takže to, že to doktor vydržel až doteď, podle mého rozhodně nesvědčí o tom, že si něco dokazuje, ale spíš až o zbytečné toleranci.

sindelarova92_monca
Editor

být to na mně, tak big už má banána dávno 😀 já jsem nervák, a i když mě jen tak něco nerozhodí, tak přesto jsou věci, přes který prostě nejede vlak a ende 😀

Lumperion
Čtenář
Lumperion

No hlavne se vyvarujte toho, ze si tu udelate particku vyvolenych a kazdej vytrvalej oponent bude adeptem na banan :-).

Zdenek125
Čtenář
Zdenek125

To, co projde tady by na OF nevydrželo ani minutu a rozhodně jsem nezaznamenal ani náznak cenzury slušně vyjádřeného názoru.
Navíc B. rozhodně není vytrvalý oponent, ale troll, který se snaží všechny naštvat.
Ostatně moc bych se divil, kdyby nebyl jeden z těch, kvůli kterým tahle banda nedávno oznamovala, že se na to taky může …

K11
Čtenář
K11

Přesně a hlavně, že tady držíme pohromadě… 🙂

Garrth
Admin

serte na to bando, tim, ze budete nadavat, stejne nic nezmenite … Doktor to ma v plne moci a muze si delat doslova co chce, bez ohledu na to, jak to vidite vy nebo ja a docela jeho postoj chapu, urcite nechce mit tahanice, koneckoncu za obsah webu, vcetne komentaru, je pravne zodpovedny on, ja uz vlastnim jen domenu

sindelarova92_monca
Editor

to nikdo neříká, ale jsou určitý meze, takže tak.